رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 587219

قطع برق 8 دستگاه اداری پرمصرف در تهران+اسامی

ساعت24-رئیس مرکز پایش شرکت برق از قطع کردن انشعاب برق 8 دستگاه اداری پرمصرف در تهران خبر داد.

html>

به گزارش فارس،‌همزمان با گرم شدن هوا و افزایش مصرف برق برای دستگاه‌های خنک‌کننده در جامعه شرکت توزیع برق تهران در اطلاعیه‌ای قبلاً اعلام کرده بود که دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی حتما باید الگوی مصرف را رعایت کنند، وگرنه با قطعی انشعاب همراه می‌شوند.در این زمینه امروز مسعود نصری رئیس مرکز پایش شرکت برق اعلام کرد:‌ دستگاه‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نکنند قطع انشعاب آنها از طریق کنترل از راه دور و یا از طریق اعزام اکیپ‌های سیار قطع می‌شود امروز هم در ساعت 12، 8 دستگاه اجرایی و اداری که بیش از الگوی تعریف شده برق مصرف کرده بودند قطع شد.

وی گفت:‌دستگاه‌هایی مانند جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، شعبه مرکزی بانک کشاورزی (سرپرستی)، بانک تجارت، سازمان راهداری،‌نمایشگاه بین‌المللی،‌اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و ساختمان مرکز مخابرات ایران قطع شد.

به گفته نصری، در ساعت 12 که عمده کارهای اداری انجام شده و ارباب رجوع کمتر می‌شود دستگاه‌هایی که نسبت به رعایت الگوی مصرف کوتاهیی کنند و بیش از الگوی مصرف برق داشته باشند انشعاب آنها قطع می‌شود همچنین 250 تیم عملیاتی نیز در این زمینه فعال شده‌اند که مصرف برق ادارات و سازمان‌ها پایش می‌شود و بازدید میدانی از ادارات انجام می‌شود.

رئیس مرکز پایش شرکت برق گفت:‌همه دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها موظف هستند الگوی مصرف را رعایت کنند که اگر برق آنها قطع شد باید از طریق ژنراتور تأمین برق اضطراری اقدام کرده و مردم در این ادارات معطل نشوند.

وی همچنین گفت: بعد از قطع انشعاب برق دستگاه‌های اداری باید بالاترین مقام در آن سازمان یا اداره مراجعه کند و تعهد بدهد که الگوی مصرف برق را رعایت می‌کند بعد از آن انشعاب آنها وصل خواهد شد.

به گفته نصری، 3 اداره از ادارات یادشده تا کنون چندین بار تذکر گرفته و انشعاب‌شان قطع شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها