رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587289

خوشحالی دل پیرو از درخواست‌ها برای حضور در یوونتوس

ساعت24-الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس از شنیدن درخواست هواداران بیانکونری برای بازگشت به این باشگاه "خوشحال" است.

html>

به نقل از فوتبال ایتالیا، الساندرو دل پیرو در آوریل گذشته برای اولین‌بار در بیش از ۱۰ سال گذشته به ورزشگاه آلیانز تورین بازگشت و از آن زمان شایعاتی در مورد بازگشت احتمالی او به این باشگاه شنیده می‌شود. با این حال، هم باشگاه یوونتوس و هم خود دل پیرو احتمال بازگشت او را در حال حاضر رد کرده‌اند؛ اما این مهاجم اعتراف می‌کند که دوست دارد درخواست‌های هواداران بیانکونری را بشنود.

الساندرو دل پیرو، مهاجم سال‌های نه چندان دور تیم فوتبال یوونتوس گفت: خیلی خوشحالم که هواداران من را از یاد نبردند و درخواست دادند که به باشگاه برگردم. من پیوند محکمی با باشگاه یوونتوس دارم و اعضای تیم را به خوبی می‌شناسم. من از زمانی که بچه بودم عاشق یوونتوس بودم. با پیراهن این تیم به هر آنچه که می‌خواستم دست پیدا کردم. حتی با یووه به سری B هم رفتم و قهرمانی در این رقابت را هم به دست آوردم.

دل پیرو هم‌چنین به جیامپیرو بونیپرتی که یک سال پیش درگذشت، ادای احترام کرد و گفت: نمی‌دانم می‌توانم چیز جدیدی بگویم یا نه. بونیپرتی، رییس بی‌نظیری بود. من برای اولین‌بار او را در اودینزه ملاقات کردم.

دل پیرو متقاعد شده است که بازگشت پل پوگبا و روملو لوکاکو به سری آ به رشد و جذابیت لیگ ایتالیا کمک خواهد کرد. مهاجم بلژیکی در آستانه بازگشت به اینتر است، در حالی که ظاهرا پوگبا قراردادی چهار ساله با یوونتوس امضا خواهد کرد.

این مهاجم پیشین ایتالیایی در پایان گفت: من فکر می‌کنم که بازگشت بازیکنانی مانند لوکاکو و پوگبا باعث می‌شود تا جذابیت‌های لیگ بالا برود و این به سود تیم‌ها و شرایط لیگ ایتالیا است.

الساندرو دل پیرو اسطوره و نماد باشگاه یوونتوس به شمار می‌آید. دل پیرو حتی در زمانی که یوونتوس به خاطر رسوایی کالچو پولی در سال ۲۰۰۶ به لیگ دست B سقوط کرد حاضر نشد که این تیم را ترک کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها