رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587602

سارق گردنبند فوتبالیست پیشکسوت پرسپولیس، بازیگر تئاتر بود؟

ساعت24-همشهری نوشت : ظهر دوشنبه گذشته سی‌ام خرداد ماه گزارش یک سرقت خشن در خیابان دادمان حوالی شهرک غرب به پلیس اعلام شد.

html>

وقتی مأموران در محل حادثه حاضر شدند دریافتند که سارقی با حمله به یک مرد، گردنبند او را قاپیده و فرار کرده است. مالباخته کسی جز محمدرضا مهدوی، پیشکسوت تیم پرسپولیس نبود. او می‌گفت که حوالی ساعت ۱۴خودروی خود را پارک کرده و از آن پیاده شده بود که ناگهان موتورسواری از کنار او عبور کرد و در یک چشم‌برهم‌زدن گردنبند وی را قاپید.

فوتبالیست پیشکسوت تلاش کرد مانع فرار سارق شود و به جدال با او پرداخت. او پیراهن سارق را گرفت و کلاه‌کاسکت را از سرش بیرون کشید. همین اتفاق باعث شد تا موتور واژگون شود و با این حال سارق که به‌شدت ترسیده و مضطرب بود، پیاده به فرار خود ادامه داد.

پیشکسوت فوتبال همچنان به‌دنبال سارق دوید اما در نهایت سارق موفق به فرار شد و این در حالی بود که موتورسیکلت او در محل جا مانده بود. همین موتورسیکلت سرنخی شد برای بازداشت صاحب آن.

او که مردی جوان است، شنبه‌شب دستگیر شد و دیروز برای بازجویی به دادسرای ویژه سرقت انتقال یافت . مرد جوان اما منکر سرقت شد و گفت که خودش هم قربانی دزدان شده است. او مدعی شد که روز حادثه دزدی موتور او را سرقت کرده و بعد با استفاده آن گردنبند فوتبالیست پیشکسوت را قاپیده است. وی توضیح داد: من مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر دارم و بازیگر و کارگردان تئاترهای موزیکال هستم. حدود ۱۵سال در زمینه تئاتر فعالیت دارم و درآمدم طوری است که مشکل مالی ندارم که بخواهم دست به سرقت بزنم. روز حادثه موتورم را مقابل خانه‌ام پارک کرده بودم و حدود ساعت ۳بعدازظهر وقتی از خانه خارج شدم، فهمیدم که آن را دزدیده‌اند. به محض اینکه متوجه دزدیدن موتورم شدم، راهی اداره پلیس شدم و گزارش سرقت را اعلام کردم و ماجرای سرقت گردنبند پیشکسوت فوتبال را هم همان شب در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خواندم اما فکر نمی‌کردم که موتور من در صحنه این سرقت جا مانده باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها