رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 588029

بهترین لاستیک برای پراید

ساعت24-خودروی سدان کامپکت پراید که با نام‌های فورد، فستیوا و پراید در کره جنوبی تولید شد، از سال ۱۳۷۲ در دو مدل سدان و هاچ بک توسط شرکت خودروسازی سایپا با نام صبا و نسیم تولید و به بازار ایران عرضه شد.

html>

بهترین لاستیک برای پراید

خودروی سدان کامپکت پراید که با نام‌های فورد، فستیوا و پراید در کره جنوبی تولید شد، از سال ۱۳۷۲ در دو مدل سدان و هاچ بک توسط شرکت خودروسازی سایپا با نام صبا و نسیم تولید و به بازار ایران عرضه شد. از زمانی که خط تولید خودروی پیکان در کارخانه خودروسازی ایران‌خودرو متوقف شد، خودروی پراید که از محصولات شرکت خودروسازی سایپا است، بدل به خودروی فراگیر بین مردم ایران شد. همچنین به دلیل قیمت پایین و مقرون‌به‌صرفه خودروی پراید در آن زمان، خیابان‌ها و جاده‌های ایران مملو از این خودرو شده است. اگرچه خودروی پراید ارزان قیمتی نسبت به سایر خودروهای تولید داخل است اما این پایین بودن قیمتش دلیل نمی‌شود که مصرف‌کنندگان آن از لاستیک نامرغوب و بی‌کیفیت برای آن استفاده کنند، زیرا استفاده از لاستیک نامرغوب و بی‌کیفیت مخاطرات زیادی دارد و بازی با جان سرنشینان این خودرو خواهد بود. هرچند تولید این خودرو پس از سال‌ها، متوقف شده است، اما خودروی پراید همچنان بیشترین تقاضا و مصرف را دارد، به همین خاطر همچنان مصرف و تقاضای لاستیک برای آن بالا است. ما در این مقاله تلاش خواهیم کرد ضمن بررسی مؤلفه و ملاک‌های یک لاستیک خوب، بهترین لاستیک برای پراید را به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز جزو دارندگان خودروی پراید هستید و می‌خواهید بدانید بهترین لاستیک برای پراید کدام است؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بهترین لاستیک برای پراید

بهترین لاستیک برای پراید کدام است؟

هرچند این روزها قیمت خودرو به‌صورت نجومی افزایش‌یافته است و خودروهایی نظیر تیبا و ساینا با قیمت‌های نزدیک به خودروی پراید تولید و عرضه شده‌اند، اما همچنان خودروی پراید در میان مصرف‌کنندگان ایرانی از محبوبیت و اقبال بالایی برخوردار است. هرچند تاکنون ۶ مدل از این خودرو تولید شده است، اما این ۶ مدل پراید از نظر موتور داخلی و عملکرد خیلی از یکدیگر متفاوت نیستند و فقط کمی به لحاظ ظاهری با هم تفاوت دارند.

تنوع خودروهای تولید داخل موجب شده است که لاستیک سازان نیز به فکر تولید لاستیک‌های متنوع برای این خودروها بیفتند. این تنوع در تولید لاستیک برای خودروهای داخلی موجب شده است که لاستیک سازان نمونه‌های متنوعی از بهترین لاستیک برای پراید نیز تولید کنند. ملاک تعیین‌کننده در انتخاب بهترین لاستیک برای پراید شامل موارد زیر است:

  • اندازه لاستیک ماشین
  • پهنا
  • فاق
  • اندازه رینگ
  • مقاومت در برابر سایش
  • فشار
  • تاریخ تولید

استفاده از لاستیک فرسوده و قدیمی برای جان سرنشینان خودروی خطرآفرین است. هر زمان لاستیک خودروی شما فرسوده و قدیمی شده حتماً باید آن را با یک لاستیک جدید تعویض کنید. موارد مختلفی در طول عمر لاستیک مؤثر است که برخی از مهم‌ترین موارد آن به شرح زیر است:

  • نوع ماشین
  • آب‌وهوا
  • منطقه محل زندگی
  • مهارت و نوع رانندگی راننده
  • خیابان‌ها، جاده‌ها و مسیرها

لاستیک‌ها ممکن است از لحاظ آب‌وهوایی متناسب با ید فصل خاص تولید شده باشند یا متناسب با چهارفصل. توجه به این نکته موجب کنترل عملکرد و مصرف سوخت خودروی شما می‌شود.

بهترین لاستیک برای پراید از لحاظ سایز کدام است؟

سایز مناسب در انتخاب لاستیک برای خودرو یکی از مؤلفه‌های مهم است. انتخاب بهترین لاستیک برای پراید از لحاظ سایز موجب عملکرد بهتر پراید و کنترل مصرف سوخت این خودرو می‌شود که این امر در کاهش آلودگی محیط‌زیست تأثیر مثبتی دارد.

برای دانستن اینکه بهترین لاستیک برای پراید از لحاظ سایز کدام است، می‌توانید هم دفترچه راهنمای خودرو را مطالعه کنید و هم اطلاعات مندرج در دیواره لاستیکی که به‌صورت فابریک روی پراید است را مطالعه کنید. اندازه ۱۶۵، سایز مناسب و استاندارد برای خودروی پراید است. همچنین اندازه ۱۷۵ نیز سایز بهترین لاستیک برای پراید است که معمولاً برای مدل‌های اسپورت آن کاربرد دارد.

بهترین لاستیک ایرانی برای پراید کدام است؟

برندهای مختلف و متنوعی برای خودروی پراید در بازار وجود دارد، اما با یک پرس‌وجو در بازار داخلی، به نام‌های لاستیک بارز، کویر تایر، ایران‌تایر، یزد تایر و گلدستون به‌عنوان بهترین لاستیک ایرانی برای پراید، خواهید رسید. این برندها نه فقط کیفیت خوبی دارند، بلکه از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

کویر تایر - رینگو

بهترین لاستیک خارجی برای پراید کدام است؟

در میان برندهای لاستیک خارجی نیز نمونه‌های مختلفی برای خودروی پراید وجود دارد که مصرف‌کنندگان خود را دارند. قطعاً اگر یک دارنده خودروی پراید به بازار فروش لاستیک یا فروشندگان اینترنتی لاستیک مراجعه کنید، به‌راحتی می‌تواند لاستیک‌های خارجی مناسب خودروی پراید خود را بیابد. در میان انواع مختلف لاستیک خارجی مناسب پراید، بهترین لاستیک‌های خارجی برای پراید عبارت‌اند از:

  • جی تی رادیال
  • لاسا
  • اتسو
  • آپولو
  • نکسن

در این میان هدوی یک لاستیک تولید کشور چین است که علی‌رغم قیمت پایینی که نسبت به سایر لاستیک‌های ‌خارجی دارد، به لحاظ کیفیت هم‌رده برندهای خارجی که در بالا نامشان آمده است. هدوی تقریباً برای همه مدل‌ها و تیپ‌های خودروی پراید لاستیک تولید کرده است که همگی را به‌راحتی با قیمت مناسب می‌توان تهیه کرد.

بهترین لاستیک برای پراید

بهترین لاستیک برای پراید چه قیمتی دارد؟

بهترین لاستیک برای پراید در برندها و انواع مختلف دارای تفاوت و تنوع است. اگرچه خارجی یا داخلی بودن برند لاستیک برای پراید و کیفیت و مرغوبیت بالای لاستیک پراید در قیمت آن تأثیر مستقیم دارد، اما لاستیک‌های ایرانی معمولاً دارای قیمت مصوب دولتی هستند و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

کلام آخر

در این مقاله با بررسی برندهای مختلف لاستیک برای پراید و مؤلفه‌های مختلف در انتخاب آن، بهترین لاستیک برای پراید را به شما معرفی کردیم. هرچند تولید این خودرو پس از سال‌ها، متوقف شده است، اما خودروی پراید همچنان بیشترین تقاضا و مصرف را دارد، به همین خاطر همچنان مصرف و تقاضای لاستیک برای آن بالا است. فروشگاه اینترنتی رینگو بهترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی است که تقریباً تمام نیازهای مصرف‌کنندگان داخلی خودرو، از جمله مصرف‌کنندگان خودروی پراید را تهیه و تأمین می‌کند. اگر شما دارنده خودرو، خصوصاً خودروی پراید هستید، همین‌الان می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی رینگو، بهترین لاستیک برای پراید در برندهای داخلی و خارجی را با قیمت و کیفیت خوب خریداری کنید. همین حالا وارد این فروشگاه اینترنتی شوید و از همه محصولات و ویژگی‌هایی که برای خدمت‌رسانی به شما تدارک‌دیده‌شده است استفاده کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها