رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 594988

ترامپ: حمله به عمارتم در فلوریدا مانند کودتای نظامی بود

ساعت24-رئیس جمهور سابق آمریکا ادعا کرد، تصاویر دوربین‌های مداربسته از عملیات تفتیش ماموران اف‌بی‌آی از ویلای او در ایالت فلوریدا همچون صحنه اجرای یک کودتای نظامی برای سرنگون کردن یک دولت غیرنظامی است.

html>

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت، «اداره تحقیقات فدرال آمریکا» (اف.بی.آی) از او خواسته تصاویر دوربین‌های مداربسته از عملیات تفتیش در اقامتگاه «مار-ئه-لاگو» را علنی نکند زیرا این کار امنیت ماموران اف.بی.آی که در این عملیات شرکت داشتند را به خطر می‌اندازد.

به نوشته پایگاه اینترنتی «ایندیپندنت»، اقامتگاه مار-ئه-لاگو مجهز به دوربین‌های نظارتی مداربسته بوده و این دوربین‌ها هنگامی که ماموران اف.بی.آی حکم تفتیش در این اقامتگاه را در تاریخ هشتم آگوست با هدف کشف اسناد محرمانه اجرا کردند روشن بودند.

دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه راستگری «نیوزمکس» در ادامه توصیفاتش از این عملیات گفت که ماموران «در این مکان ازدحام کردند.»

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تصاویر دوربین‌های مداربسته از این عملیات بیان کرد: «این عملیات مثل یک کودتای نظامی بود. یک تصویر زیبا نبود»

ترامپ که دو بار در زمان ریاست جمهوری‌اش با استیضاح در کنگره آمریکا مواجه شد بیان کرد، تصاویر دوربین‌ها از این عملیات را منتشر نکرده چون اف.بی.آی به سبب نگرانی در مورد امنیت ماموران مجری این عملیات تفتیش از او خواست چنین کاری نکند.

رئیس جمهور سابق آمریکا اظهار کرد: «آنها از ما خواستند که این تصاویر را منتشر نکنیم اما قطعا ما آنها را در اختیار داریم.»

به نوشته ایندیپندنت، رفتارهای سابق ترامپ در مورد امنیت ماموران اف.بی.آی به نگرانی در مورد امنیت ماموران در صورت علنی شدن این تصاویر دامن زده است.

ماموران اف.بی.آی، در تاریخ هشتم اوت عملیات تفتیش را در این ملک ترامپ در چارچوب تحقیقاتی که تا پیش از اجرای عملیات فاش نشد اجرا کردند. رئیس جمهور سابق آمریکا پیش از آن عملیات نیز موضوع تحقیقاتی از سوی یک کمیته در کنگره آمریکا درباره نقشش در حمله سال گذشته میلادی حامیانش به ساختمان این کنگره قرار گرفته بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها