رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595163

کلاس‌های درس دانشگاه‌های تهران در هفته جاری غیرحضوری شد

ساعت24-با توجه به تعطیلات پیش‌ رو کلاس‌های درس دانشگاه‌های تهران در هفته جاری به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

خبر
html>

دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برگزاری کلاس های این دانشگاه از ۲ تا ۷ مهرماه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است که نظر به تعطیلات پیش رو و در اجرای دستورالعمل آموزش ترکیبی 29 مرداد 1401، تمام کلاس های دانشگاه تهران در مقاطع مختلف از روز شنبه دوم مهرماه تا پنجشنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و دانشجویان و اعضای هیات علمی طبق برنامه اموزشی از سامانه elearn.ut.ac.ir باید برای شرکت در کلاس‌های درس استفاده کنند.

* عدم برگزاری حضوری کلاس‌های درس در دانشگاه علامه طباطبائی

معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد که با توجه به تعطیلی روزهای یکشنبه، سوم مهرماه و سه شنبه، پنجم مهرماه و به منظور تسهیل در رفت و آمد دانشجویان و استادان، همه کلاس‌های این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی از امروز شنبه دوم مهرماه تا پنجشنبه هفتم مهرماه سال ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی و در سامانه مجازی برگزار می شود.

دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه می توانند بر اساس برنامه آموزشی از سامانه https://lms.atu.ac.ir استفاده کنند، نام کاربری و رمز عبور همه کاربران، شماره استادی و شماره دانشجویی است.

* عدم برگزاری حضوری کلاس‌های درس در دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی هم اعلام کرد که به دلیل دو روز تعطیلی رسمی در هفته آینده و مشکلات رفت و آمد دانشجویان، کلاس‌های درس در هفته دوم نیمسال جاری از طریق سامانه مدیریت یادگیری (http://uv.sbu.ac.ir ) برگزار خواهد شد.

البته جلسات دفاع کماکان در این دانشگاه به صورت حضوری برگزار می شود.

دانشگاه سوره هم اعلام کرد که با توجه به تعطیلات هفته جاری و پیگیری خانواده‌ها و دانشجویان و برای جلوگیری از عدم تشکیل کلاس‌ها، از روز شنبه دوم مهر تا پنجشنبه هفتم مهرماه تمام کلاس‌های دانشگاه سوره در سامانه آموزش مجازی دانشگاه (LMS) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

* برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر هم از غیرحضوری برگزار شدن کلاس‌های درس در هفته جاری خبر داد، اما تاکید کرد که تمام کارکنان این دانشگاه موظف به حضور در محل کار هستند.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام کلاس‌های این دانشگاه، به دلیل تعطیلات مکرر در هفته اول مهر ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شوند.


* تعطیلی خوابگاه ها در دانشگاه الزهرا تا ۹ مهرماه

دانشگاه الزهرا هم ضمن اعلام عدم برگزاری حضوری کلاس‌های درس این دانشگاه تاکید کرد که دانشجویان از مراجعه به خوابگاه‌ها تا ۹ مهر خودداری کنند.

دانشگاه علم و صنعت هم با تاکید بر غیرحضوری برگزار شدن کلاس‌هایش تا 7 مهرماه از برگزارش کلاس‌های درس در بستر سامانه LMS دانشگاه خبر داد.

* عدم برگزاری کلاس‌های دانشگاه پیام نور هفته جاری

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور هم با اشاره به تعطیلات دهه آخر ماه صفر و اختلالات اینترنت اعلام کرد که کلاس‌های این دانشگاه در هفته جاری تعطیل است.

به گزارش فارس، دانشگاه آزاد در این زمینه هنوز هیچ خبری را اعلام نکرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها