رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595969

وزیر پیشنهادی رئیسی با چندهزار میلیارد تومان سرمایه؟! / چرا هیچ چیزتان شبیه مردمی که باید مقاومت کنند نیست؟

ساعت24-روز گذشته در رای اعتماد مجلس به زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی کار عنوان شد میزان سرمایه وی چیزی حدود ۱ یا ۳ هزار میلیارد تومان است.

html>

اعتماد آنلاین به نقل از یادداشت فرهاد قنبری در کانال تلگرامی اش نوشت:مردم حق دارند بپرسند وقتی شما آنها را به مقاومت و تحمل دشواری دعوت کرده و چشم به روی زباله زباله گردی و تکدی گری و کودکان کار می پوشید [لابد آنها را هزینه ناچار و غیرقابل اجتناب مقاومت می دانید] چرا اندکی شبیه مردم زندگی نمی کنید

روز گذشته در رای اعتماد مجلس به زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی کار عنوان شد میزان سرمایه وی چیزی حدود ۱ یا ۳ هزار میلیارد تومان است.

مسئله رای اعتماد یا عدم اعتماد این فرد نیست بلکه سوال اینجاست که؛

ایشان این میزان ثروت را از کجا آورده اند؟ اگر می فرمایند که از جوانی کار کرده و ثروت اندوخته اند، والله که ما هم از وقتی به خاطرمان می آید، والدینمان روزی بیش از دوازده ساعت جان کنده اند، اما چگونه است که همیشه در هزینه اولیه زندگیشان هم مشکل داشته و دارند اما شما هزاران میلیارد سرمایه انباشته دارید و فرزندانتان هم حاضر به زندگی در سرزمین تحت مدیریت شما نیستند؟

اگر میفرمایید که شما زرنگ و کاربلد بودید، باید به مردم توضیح بدهید که این زرنگی و کاربلدی را از چه طریقی و در کجا به به دست آورده و چگونه به کار بسته اید!!

مردم حق دارند بپرسند وقتی شما آنها را به مقاومت و تحمل دشواری دعوت کرده و چشم به روی زباله زباله گردی و تکدی گری و کودکان کار می پوشید [لابد آنها را هزینه ناچار و غیرقابل اجتناب مقاومت می دانید] چرا اندکی شبیه مردم زندگی نمی کنید و چرا محل زندگی و خانه و درآمد و هیچ چیزتان شبیه مردمی که باید مقاومت کنند نیست؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها