رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 596028

شوک به فوتبال پرتغال؛ خبری از رونالدو آماده نیست

ساعت24-در شرایطی که فاصله چندانی تا آغاز بازی‌های جام‌جهانی باقی نمانده، نیمکت نشینی‌های مداوم ستاره پرتغالی منچستریونایتد باعث شده تا او از آمادگی کامل دور شده و با این وضعیت شرایط کاپیتان پرتغال در جام‌جهانی چندان خوب نخواهد بود.

html>

قطر نخستین کشور عربی خواهد بود که از بزرگ‌ترین رویداد تک‌ورزشی جهان میزبانی خواهد کرد، رقابت‌هایی که تحت عنوان جام‌جهانی فوتبال از ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر (۲۹ آبان تا ۲۷ آذر) در این کشور برگزار خواهد شد تا ستارگان دنیای فوتبال در مقابل چشم میلیاردها ببینده تلویزیونی برابر هم صف‌آرایی کنند.

بدون شک در چنین رویدادی تمامی بازیکنان و تیم‌های شرکت کننده سعی خواهند کرد با بهترین امکانات و بیشترین سطح آمادگی وارد این عرصه شوند اما همیشه شرایط مطلوب حاکم نیست و در برخی از مواقع شاهد مصدومیت یا اتفاقاتی از این قبیل در آستانه جام جهانی بوده‌ایم که افسوس و ناامیدی را برای هواداران فوتبال به همراه داشته است.

یکی از این موارد به ستاره پرتغالی شیاطین سرخ باز می‌گردد، کریستیانو رونالدو که برای تکرار خاطرات خوش خود راهی اولترافولد شده بود روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و به یکی از نیمکت‌نشین های این تیم تبدیل شده است.

شوک به فوتبال پرتغال؛ ‌ خبری از رونالدو آماده نیست

ستاره پرتغالی منچستر حتی در شهرآورد این تیم برابر سیتی‌ هم غایب و از روی نیمکت نظاره‌گر بازی هم‌تیمی‌ها خود بود تا شاهد تحقیرشدن شیاطین سرخ در این بازی باشد. با اینکه در این دیدار ۶ بر ۳ شکست خوردند اما بازهم رونالدو به زمین نیامد تا کارشناسان فوتبال جزیره انتقادهایی را از سرمربی این تیم مطرح کنند. این شرایط بدون شک باعث خواهد شد رونالدو از شرایط مسابقه دور مانده و نتواند با آمادگی کامل در جام‌جهانی به میدان برود.

او در بازی اخیر منچستر با هدایت اریک تن‌هاخ هلندی بیشتر روی نیمکت بوده تا زمین بازی که بی شک این عدم حضور پیامدهای خاص خود را هم به همراه دارد. البته شنیده می‌شود تن‌هاخ و مسئولان منچستریونایتد مذاکراتی را برای فروش این ستاره پرتغالی آغاز کرده و به احتمال فراوان او از جمع شیاطین سرخ جدا می‌شود.

این اتفاقات برای پرتغال بدون‌شک چندان خوشایند نیست، تیمی که در گروه هشتم با غنا، اروگوئه و کره جنوبی همگروه است و به توانمندی‌های بازیکنانی مانند رونالدو نیاز مبرم دارد، اما آیا این جام‌جهانی که به نظر می‌آید آخرین جام‌جهانی او باشد با خاطرات خوش برای رونالدو همراه است؟ ‌

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها