رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 599701

در ایران مثل مصر: گلرها چالش کیروش!

ساعت24-مصدومیت دروازه‌بان اول تیم، چالشی بود که کارلوس کی‌روش پیش از این هم در تیم ملی مصر تجربه کرده بود.

div class="item-body">

روزنامه الوطن در چاپ امروز خود با انتشار گزارشی به مصدومیت علیرضا بیرانوند در تقابل ایران و انگلیس و تجربه مشابه کارلوس کی‌روش تیم ملی مصر پرداخته و نوشته است: روز گذشته در دیدار ایران و انگلیس علیرضا بیرانوند دچار مصدومیت شد که همین مسئله چالش بزرگی را برای کی‌روش ایجاد کرد و او مجبور شد سید حسین حسینی را جایگزین دروازه‌بان اول خود بکند.

نکته جالب اینکه کارلوس کی‌روش در زمان هدایت تیم ملی مصر نیز در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۱ برابر ساحل عاج، با این مشکل مواجه شده بود.

در این مسابقه محمد الشناوی گلر اصلی تیم ملی مصر که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های قاره آفریقا نیز محسوب می‌شود، مصدوم شد و تلاش‌های کادر پزشکی هم بی حاصل بود تا کی‌روش، به اجبار محمد ابوگبل، دروازه‌بان الزمالک را تا پایان مسابقات، جایگزین گلر اصلی خود بکند.

در ایران مثل مصر: گلرها چالش کی‌روش!


البته مصدومیت الشناوی و جایگزینی ابوگبل، به یکی از دلایل اصلی صعود مصر به فینال جام ملت‌های آفریقا تبدیل شد و این دروازه‌بان موفق شد در تقابل با ساحل عاج، پنالتی‌های حریف را مهار کند و پس از آن هم در بازی با مراکش، کامرون و سنگال، درخشش قابل توجهی داشته باشد تا در پایان مسابقات نیز علی‌رغم قهرمانی سنگال، به عنوان بهترین گلر رقابت‌ها انتخاب شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها