رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600385

گاوصندوق اثر انگشتی چیست و از کجا تهیه کنیم؟

در این مطلب می خوانید که گاوصندوق اثر انگشتی چیست و از کجا تهیه کنیم؟ احتمالا بارها اسم گاوصندوق های اثر انگشتی را شنیده اید، سیستم قفل این صندوق ها به صورت الکترونیکی با اسکن اثر انگشت طراحی شده است.

به این معنی که درب گاوصندوق اثر انگشتی فقط با اثر انگشت صاحب یا صاحبان گاوصندوق باز می شود. در ادامه علاوه براینکه به معرفی ویژگی های گاوصندوق اثر انگشتی پرداخته ایم، شرح داده ایم که از کجا می توان گاوصندوق اصل با قیمت مناسب تهیه کرد.

گاوصندوق اثر انگشتی چیست؟گاوصندوق اثر انگشتی چیست و از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که از نام آن مشخص است، سیستم قفل این گاوصندوق بر مبنای اثر انگشت، طراحی شده است. این نوع گاوصندوق ها دارای یک صفحه لمسی برای اسکن اثر انگشت هستند. همانطور که میدانید اثر انگشت هر انسان در دنیا منحصر به فرد است و هرگز دو نفر را با اثر انگشت های مشابه نمی توان پیدا کرد.

به همین دلیل این سیستم بسیار امن است و گاوصندوق اثر انگشتی از بهترین گاوصندوق های ایمن دیجیتال به شماره می روند. البته گاوصندوق های اثر انگشتی، معمولا دارای قفل ترکیبی هستند به این معنی که علاوه بر قابلیت اسکن و تشخیص اثر انگشت، دارای کلید یا صفحه کلید رمز، برای باز کردن درب صندوق نیز می باشند.

به گاوصندوق های اثر انگشتی، گاوصندوق‌های بایومتریک نیز می گویند. این محصولات هوشمند، قادر هستند با وسیله اسکنر، الگوی انگشت اشاره صاحب گاوصندوق را ثبت کرده، به کد و داده تبدیل کنند. به همین دلیل است که گاوصندوق اثر انگشتی توسط صاحب آن، به سرعت باز می شود.

 بهترین برند گاوصندوق اثر انگشتی

بهترین برند گاوصندوق اثر انگشتی

از بهترین گاوصندوق اثر انگشتی در ایران می توان به برند ایرانی کاوه و ایران کاوه اشاره کرد و از بهترین گاوصندوق های اثر انگشتی خارجی می توان برندهای تولید شده در کره جنوبی به نام ایگل، لوسل و بامیل را نام برد. این گاوصندوق های اثر انگشتی مجهز به سیستم قفل بیومتریک هستند.

ویژگی گاوصندوق اثر انگشتی چیست؟

مهمترین قسمت یک گاوصندوق، سیستم قفل آن است و یک سارق برای باز کردن گاوصندوق اول از همه به سراغ سیستم قفل می رود. ویژگی های گاوصندوق اثر انگشتی باعث ایمن بودن این محصولات در مقایسه با سایر گاوصندوق ها شده است:

  • اینکه سیستم قفل صندوق ایمن باشد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. گاوصندوق خوب، هک نمی شود و این از ویژگی های مهم در گاوصندوق اثر انگشتی محسوب می شود. علت پرطرفدار بودن این نوع صندوقها، ایمنی بسیار بالا و دسترسی فوری برای صاحب گاوصندوق به علت باز شدن فوری سیستم قفل است.
  • باز کردن درب گاوصندوق های مکانیکی دشوار است و مدتی طول می کشد تا بتوانید درب گاوصندوق را با استفاده از چرخاندن صفحه گردان و ... باز کنید. علاوه براین دارندگان گاوصندوق های کلید دار نیز ممکن است با مشکل گم شدن یا در دسترس نبودن کلید گاوصندوق روبرو شوند.
  • اما رمز گاوصندوق اثر انگشتی هرگز گم نمی شود و همیشه در سرانگشتان صاحب گاوصندوق است. برای باز کردن درب این صندوق های ایمن کافیست برای یک لحظه، صفحه مخصوص اسکن در سیستم رمز را لمس کنید.
  • هر گاوصندوق اثر انگشتی، در واقع یک گاوصندوق دیجیتال است و کسانی که به دنبال ایمن ترین سیستم قفل هستند، همیشه به دنبال گاوصندوق هایی با قفل ترکیبی دیجیتال هستند.
  • ویژگی های گاوصندوق اثر انگشتی و سایر مدل های گاوصندوق دیجیتال که سیستم رمز آنها بر مبنای اسکن مردمک چشم، وارد کردن عدد و حروف بر روی صفحه کلید گاوصندوق عمل می کند، باعث شده در مقایسه با گاوصندوق های مکانیکی از محبوبیت بیشتری برخوردار باشند.
  • سیستم هوشمند گاوصندوق اثر انگشتی لمسی، از طریق تشخیص اثر انگشت با حسگر های حساس حرارتی درب صندوق را باز می کند. در واقع اثر انگشت زمانی توسط گاوصندوق قابل شناسایی است که دست گرم باشد اگر دستتان سرد است و درب گاوصندوق باز نمی شود کافیست کمی بند انگشت خود را با بازدم خودتان گرم کنید.
  • از ویژگی های خوب گاوصندوق اثر انگشتی این است که قابلیت تعریف بیش از یک اثر انگشت را دارد. این ویژگی مناسب گاوصندوق اثر انگشتی خانگی و اداری است. زیرا ممکن است لازم باشد بیش از یک نفر به گاوصندوق دسترسی داشته باشد.
  • برای ایجاد امنیت بیشتر، گاوصندوق های اثر انگشتی این قابلیت را دارند که دسترسی به گاوصندوق در زمان های مشخص توسط صاحب گاوصندوق برای سایر افراد (که مجاز به دسترسی به محتوای درون صندوق هستند)، محدود شود.

مزایای گاوصندوق اثر انگشتی

از مزایای گاوصندوق اثر انگشتی می توان به ضریب بالای امنیت این سیف باکس ها اشاره کرد. سیستم قفل گاوصندوق اثر انگشتی هک نمی شود زیرا اثر انگشت هر انسانی، منحصر به فرد است.مزایای گاوصندوق اثر انگشتی

مزیت گاوصندوق های اثر انگشتی این است که دارای بخش مکانیکی نیستند و در مدل های دارای قفل ترکیبی که دارای صفحه کلید هستند، می توان رمز های طولانی و پیچیده که قابل حدس زدن نیست، تعریف کرد.

مزیت گاوصندوق اثر انگشتی که یک نوع گاوصندوق دیجیتال محسوب می شود، تنوع بالا در ابعاد، اندازه، رنگبندی، مدل، طرح است. این صندوق ها به علت داشتن با قابلیت های متفاوت، با قیمت های مختلف عرضه می شوند. بنابراین هر کسی که قصد خرید گاوصندوق اثر انگشتی را دارد، میتواند صندوق دلخواه خود را پیدا کند. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده کاملترین مجموعه گاوصندوق های اثر انگشتی ایرانی و خارجی به سایت مستر سیف مراجعه کنید. مستر سیف، مرجع تخصصی گاوصندوق در ایران است که نماینده رسمی برندهای معتبر گاوصندوق اثر انگشتی در کشور می باشد.

از مزایای گاوصندوق اثر انگشتی که نمایندگی معتبر خریداری می شود، این است که می توان از خدمات پس از فروش استفاده کرد.

گاوصندوق اثر انگشتی این مزیت را دارد که در انواع گاوصندوق های، اداری، خانگی، ساده و یا شیک و لوکس تولید می شود.

مزیت دیگر گاوصندوق اثر انگشتی این است که این نوع سیستم قفل، در گاوصندوق های مخفی بکار می رود و دسترسی فوری به محتوای گاوصندوق های مخفی را ساده‌تر کرده است.

با توجه به اینکه گاوصندوق اثر انگشتی طی یک الی دو ثانیه توسط صاحب آن باز می شود، در شرایطی نظیر رخ دادن حوادث سیل، زلزله، آتش‌سوزی و ... می توان به محتوای ارزشمند داخل آن دسترسی پیدا کرد.

گاوصندوق اثر انگشتی از کجا تهیه کنیم؟

گاوصندوق اثر انگشتی از کجا تهیه کنیم؟ اگر میخواهید لیست قیمت گاوصندوق اثر انگشتی در انواع مدل را مشاهده کنید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه آنلاین مستر سیف مراجعه کنید.

در این فروشگاه، تمامی گاوصندوق های اثر انگشتی به همراه عکس و مشخصات قابل بررسی و مقایسه هستند. علاوه براین، قیمت گاوصندوق اثر انگشتی در سایت مستر سیف بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

زیرا مستر سیف نماینده رسمی فروش گاوصندوق های ایرانی و خارجی بوده و کلیه محصولات را با گارانتی و خدمات نصب و پس از فروش، به خریداران در سراسر کشور تحویل می دهد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها