رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604204

بازهم رئیسی، بازهم «آمار نادرست» / حداقل، آمار رسمی دولت خودتان را مطالعه میکردید + سند

ساعت24-اصلاحات پرس نوشت: جناب آقای رئیسی! به نظر می‌آید عده‌ای از اطرافیان‌تان با استفاده از عدم اشراف شما به موضوعات کلان کشور اطلاعات و آمار نادرستی به شما می‌دهند که حتی معاون وزارتخانه مربوطه آن را قبول ندارد.

div class="item-body">
  • ابراهیم رئیسی (۱۱ بهمن‌ ۱۴۰۱): از شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون ۳ هزار واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید برگشته
  • رسولیان، معاون وزیر صمت (۱۹دی ۱۴۰۱): از زمان به روی کار آمدن دولت سیزدهم بیش از ۲ هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگردانده شده‌اند.
  • جناب آقای رئیسی! به نظر می‌آید عده‌ای از اطرافیان‌تان با استفاده از عدم اشراف شما به موضوعات کلان کشور اطلاعات و آمار نادرستی به شما می‌دهند که حتی معاون وزارتخانه مربوطه آن را قبول ندارد.

بازهم رئیسی، بازهم «آمار نادرست» / حداقل، آمار رسمی دولت خودتان را مطالعه می‌کردید + سند

  • ابراهیم رئیسی قبل از آمدن به مصاحبه تلویزیونی یک طرفه خود چون میداند مجری او را به چالش نمیکشد حتی زحمت مطالعه آمار رسمی را به خود نداده است
  • لذا امشب در حالی مدعی کاهش تورم به ۴۰ درصد شد که هفته گذشته مرکز آمار کشور تورم سالانه دی ماه را ۴۶/۳ درصد و تورم نقطه به نقطه را ۵۱/۳ اعلام کرده است‌.به زبان ساده یعنی خانوارهای کشور نسبت به دی ماه پارسال مخارجشان ۵۱ درصد افزایش داشته است.

بازهم رئیسی، بازهم «آمار نادرست» / حداقل، آمار رسمی دولت خودتان را مطالعه می‌کردید + سند

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها