رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604215

کیهان از توصیه پزشکیان برای ایجاد وحدت ملی عصبانی شد

ساعت24-کیهان نوشت:آقای دکتر پزشکیان یک پزشک است.ایشان می‌دانند که بین هر بیماری و نسخه تجویز شده باید تناسب وجود داشته باشد و ارائه سفارش‌های کلی و پر از ابهام هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

اما مع‌الوصف و الأسف ایشان از جمله افرادی است که با کلی‌گویی و مغالطه همواره به متهم کردن نظام و سیاست‌های کلی آن می‌پردازند و متاسفانه نه دلیل معقول برای ادعاهای خود اقامه می‌کنند و نه کسی از ایشان مدرک و سند می‌خواهد. در قضایای اخیر هم از آتش بیاران معرکه بودند که بدون اطلاع از واقعیت واقعه به کرات به تکرار ادعاهای بدون دلیل خود پرداختند.

درجدیدترین افاضات‌شان بیان فرموده‌اند: «وقتی در یک سازآقای دکتر پزشکیان یک پزشک است.ایشان می‌دانند که بین هر بیماری و نسخه تجویز شده باید تناسب وجود داشته باشد و ارائه سفارش‌های کلی و پر از ابهام هیچ دردی را دوا نمی‌کند.کوچمانی، اداره‌ای، مجلس و یا وزارتخانه‌ای یک عده افراد باتجربه، توانمند، عالم و کارشناس حضور دارند ولی شما کار را به یک آدم صفرکیلومتر تازه‌وارد و آن هم از یک جای دیگر آمده واگذار می‌کنید، یعنی دارید در مقابل امر خدا می‌ایستید». اصل اینکه نباید با وجود فرد مجرب و توانمند، فرد بی‌صلاحیت منصوب شود درست است. اما سؤال این است که آیا این افراد در دولت فعلی پیدا شده‌اند و ایشان از انتصاب برادرزاده‌های فلان مسئول در بانک مرکزی که فاجعه به بار آورد، بی‌اطلاع بودند؟

اصلا این افراد چه کسانی هستند و منظور از«از جای دیگر آمده» چیست؟ البته این روش و منش اصلاحاتیان است وقتی در قدرتند همگان را سرکوب و منکوب می‌کنند و وقتی دستشان از قدرت کوتاه است‌، با حرفهای سفسطه‌گرانه رقیب را آماج تیرهای زهرآلود خود قرار می‌دهند.

از طرف دیگر خود ایشان گفته‌اند که عضو اکیپ مجلس در مورد برجام بودند اما به دلیل تخصصی بودن بحث زیاد متوجه قضایا نشده است.

سؤال: جناب پزشکیان! شما که در مورد برجام چیزی متوجه نمی‌شدید چرا عضو کمیسیون برجام شدید؟

همچنین زمانی گفته بودند که «من در مورد برجام نظری ندارم اما FATF را قبول دارم». خب دکتر! شما عضو اکیپ بودید، چطور امکان دارد نظری نداشته باشید؟

آقای پزشکیان! شما در گفت وگو با یکی از سایت اصلاح‌طلب درباره تصویب دو لایحه مرتبط با FATF گفته بودید: «همین که نرخ دلار مرتب افزایش پیدا می‌کند و وضعیت معاملات ایران به این روز افتاده است،ریشه در عدم‌تصویب این لوایح دارد». «اگر FATF اجرا می‌شد دیگر پولی گم نمی‌شد». در حالی که اعتراف کرده بودید که؛ «از توافق اف‌ای‌تی‌اف سر درنمی‌آورم»!

پس با این منطق و مناط، خود شما یکی از مصادیق حضور در جایگاهی هستید که هیچ تجربه و علمی در مورد آن ندارید در حالی که برایش نسخه می‌پیچید.

مگر قرآن نمی‌فرماید: «وَ لا تَقْفُ ما لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَ الْبَصَرَ وَ الْفُؤادَ کُلُّ أُولئِکَ کانَ عَنْهُ مَسْؤُلاً».

آیا به خاطر تصویب برجام با وجود عدم علم‌، در روز حساب مسئول هستید یا نه؟

آقای پزشکیان! این آیه «لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُون‏» را خوانده‌اید. این کار، یکی از مصادیق ایستادن در مقابل امر خداست.

ایشان در ادامه فرموده‌اند: «ما در پرتگاهیم، باید وحدت و انسجام داخلی ایجاد کنیم، وحدت و انسجام داخلی مال یک گروه، یک دسته و یک جناح نیست متعلق به کل مردم کشور یعنی کرد، ترک، لر، گیلک، بلوچ، عرب و فارس است یعنی متعلق به همه مردم. وقتی ما فقط یک جریان خاص و یک تفکر خاص را می‌پذیریم و جزو مردم می‌دانیم باز هم این عمل در مقابل این حرف خدا می‌ایستد و به لبه پرتگاه می‌رویم».

جناب پزشکیان آیا معنی «در لبه پرتگاه بودن» را می‌دانید؟ اگر منظور شما مشکلات اقتصادی است که اولا باید گفت وجود این مشکلات دلیل بر بحران نیست. ثانیا چرا هشت سال از دولتی که به دارایی کشور و مردم آتش زد، اعتراض نکردید؟ کجا بودید؟ چه اقداماتی در مجلس همسو انجام دادید؟ چرا دربرابر دلارها و طلاهای به چپاول رفته توسط عده‌ای کفتار صفت سکوت کردید؟ سکوت شما در قبال سفره‌ای که دولت وقت پهن کرد و عده‌ای له‌له زنان حریصانه آن را غارت کردند، چه معنی داشت؟

وانگهی شما که ادعای تجربه و کارشناسی دارید، متوجه نیستید که با این سخن به دشمن گرا می‌دهید؟ در حالی که سخن شما بی‌اساس و سند است.

چه کسی مردم را به چند دستگی تقسیم کرده است و بین اقوام تبعیض قائل شده است؟ آیا خود این سخن شما حرکت بر روی گسل قومیتی نیست؟ آیا من و شما که از قوم ترک آذربایجان سرافراز هستیم، با قوم عزیز لر و کرد فرق داریم؟ فکر نمی‌کنید این افاضات ظاهری زیبا اما در باطن تحریک قومیت‌های متعدد است؟

جناب پزشکیان! کلی‌گویی و ابهام‌آلود سخن گفتن روش مغالطه است و هیچ سودی ندارد مگر خودنمایی و سیاسی‌بازی. چیزی که همفکران شما سالهاست با آن حرف‌های صد من یک غاز، کشور را با چالش‌های متعدد مواجه ساخته‌اند. اگر نسخه کارشناسی دارید خودتان عمل کنید در مقام نمایندگی مردم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها