رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611202

اعلام آمادگی «تنها گزینه‌» برای مچ‌اندازی انتخاباتی با قالیباف / رقبای دیگر هم می‍آیند؟

ساعت24-مهر نوشت: الیاس نادران تنها گزینه‌ای است که برای شرکت در انتخابات ریاست مجلس و رقابت با قالیباف اعلام آمادگی کرده است.

سلمان اسحاقی با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس که روز سه‌شنبه هفته جاری انجام می‌شود، گفت: از روز گذشته ثبت نام نمایندگان عضو فراکسیون انقلاب اسلامی برای شرکت در انتخابات هیئت رئیسه در فراکسیون آغاز شده است و داوطلبان انتخابات هیئت رئیسه تا ساعت ۲۲ امشب فرصت دارند ثبت نام کنند.وی درباره جو مجلس در آستانه انتخابات هیئت رئیسه، بیان کرد: قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد محمدباقر قالیباف در قامت رئیس مجلس شورای اسلامی راضی هستند و به احتمال زیاد وی در اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم نیز به عنوان رئیس مجلس باقی می‌ماند.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته امروز الیاس نادران، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز متنی را بین نمایندگان مجلس توزیع کرد که در آن متن در مورد هدف خود برای شرکت در انتخابات ریاست مجلس توضیحاتی داده بود. بر این اساس این نماینده فعلاً برای انتخابات ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده است و در این زمینه در حال رایزنی با نمایندگان است.اسحاقی اظهار داشت: علی نیکزاد، عبدالرضا مصری و مجتبی ذوالنوری هم گزینه‌هایی هستند که تاکنون برای انتخابات نواب رئیسی مجلس اعلام آمادگی کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها