رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612039

تغییرات احتمالی در هیات مدیره پرسپولیس؛ مدیرعامل در آستانه بازنشستگی؟

ساعت24-مجمع باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار خواهد شد که شایعاتی در خصوص آینده کاری مدیرعامل فعلی این باشگاه به گوش می‌رسد.

به گزارش فارس، مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس قرار است عصر روز سه‌شنبه 16 خرداد برگزار شود و طبق اعلام محمد فولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان هیأت مدیره این باشگاه قرار است با تغییراتی روبه‌رو شده و ترمیم شود.

این جلسه در حالی برگزار خواهد شد که به احتمال زیاد سه الی چهار نفر از اعضای 5 نفره هیأت مدیره پرسپولیس در آن تغییر خواهند کرد و این موضوع شایعه تغییر در پست مدیرعاملی پرسپولیس را هم مطرح کرده است. رضا درویش که از دی ماه 1400 به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شده، شاید با تغییر و تحولات صورت گرفته در هیأت مدیره جایش را به فرد دیگری بدهد.

از طرف دیگر درباره رضا درویش شایعه‌ای شنیده می‌شود مبنی بر اینکه او در شهریور ماه سال جاری بازنشسته خواهد شد و در صورتی که این شنیده به حقیقت بپیوندد از نظر قانونی او دیگر قادر نخواهد بود به عنوان مدیرعامل در پرسپولیس مشغول به کار باشد.

باید دید که در مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی در خصوص آینده کار درویش و برخی از اعضای هیأت مدیره این باشگاه گرفته خواهد شد.

پایان پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها