رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 624012

هدایای تبلیغاتی رویدادها و نمایشگاه ها

حضور در نمایشگاه‌های تجاری همیشه راه مناسبی برای معرفی شرکت‌ها و برندها بوده است بنابراین همواره نمایشگاه‌های تجاری در صف اول استراتژی‌های بازاریابی و برندسازی قرار دارند. هدایای تبلیغاتی رویدادها و نمایشگاه‌ها تاثیرات مثبتی بر اعتبار شرکت ها می گذارد و اغلب در این مراسم ها از هدایای تبلیغاتی نفیس استفاده می‌شود.

محصولات تبلیغاتی

از نگاه دیگر باید بگوییم که افزایش بازدیدکنندگان از غرفه یک شرکت به اعتبار آن کسب و کار افزوده و باعث افزایش عملکرد مثبت فضای نمایشگاهی به نفع آن شرکت می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به چند نمونه از هدایای تبلیغاتی که برای نمایشگاه و رویدادها مناسب هستند را معرفی کرده و راجع به آن‌ها توضیح مختصری دهیم.

اهمیت هدایای تبلیغاتی در رویدادها و نمایشگاه‌ها

به قطعیت می توانیم بگوییم که از موثرترین روش‌های تبلیغات و ارائه خدمات و محصولات، نمایشگاه‌ها می‌باشند. این رویدادها به شرکت ها این امکان را می‌دهند تا به صورت مستقیم با مشتریان و جامعه تعامل و همکاری داشته باشند و نمونه‌ محصولات خود را به نمایش بگذارند تا امکان مشاهده محصولات از نزدیک را به مشتریان بدهد. از دیگر مزایایی که اهدا اقلام تبلیغاتی در نمایشگاه وجود دارد رقابت شدید شرکت ها با یکدیگر و همچنین توانایی نمایش مستقیم محصولات می‌باشد ضمن اینکه تبلیغات در نمایشگاه‌ها این مجوز را به صاحبین برند می‌دهند تا به صورت مستقیم با رسانه‌ها و نمایندگان خبری تعامل و همکاری داشته باشند.

هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی چیست؟

هدایای نمایشگاهی نقش بسزایی در استراتژی تبلیغاتی شرکت‌ها، صاحبین کسب و کار و برندها دارند. این هدایا نه تنها به عنوان اقلام تبلیغاتی بلکه به عنوان ابزارهایی برای جلب توجه مخاطبان و ارتقاء شناخت برند مورد استفاده قرار می‌گیرند. هدایای تبلیغاتی که برای رویداد ها و نمایشگاها به کار گرفته می‌شوند، اقلام کوچکی هستند که شرکت‌ها در نمایشگاه‌ها توزیع می‌کنند تا به نقل از برند خود تبلیغ کنند. این هدایا معمولاً شامل لوگو، نام شرکت و اطلاعات تماس می‌شوند و به عنوان یک جزء اساسی در استراتژی تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها به‌کار می‌روند.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در رویدادها و نمایشگاه‌ها

استفاده از هدایای تبلیغاتی در رویداد ها می ‌تواند تاثیر زیادی در تبلیغ و ترویج محصولات هر برندی داشته باشد. برخی از تاثیرات مثبت استفاده از این هدایا عبارت اند از:

جلب توجه مخاطبان: این هدایا باعث جذب نظر و توجه مخاطبان نمایشگاه یا رویداد می‌شوند. این ابزارهای کوچک، می توانند بزرگترین تاثیرات را در شناخت برند داشته باشند.

تعامل مستقیم با مخاطبان: توزیع هدایا این امکان را فراهم می‌کند تا مخاطبان به صورت مستقیم با نمایندگان شرکت در ارتباط باشند.

ترقی به عنوان یادگاری: هدایا به عنوان یک یادگاری کوچک به مخاطبان داه می‌شود و به یاد آوری برند به مدت طولانی کمک می‌کنند.

ترغیب به اقدام مشتریان: برخی از هدایا ممکن است شامل کدهای تخفیف، کوپن‌ها یا امتیازات ویژه باشند که به مشتریان انگیزه عملی خاصی، مانند خرید می‌دهند.

بهبود تصویر برند: هدایای تبلیغاتی باعث بهبود تصویر برند نیز می‌شوند این به این معناست که یک هدیه جذاب و مفید می تواند نشان دهنده با ارزش بودن برند باشد.

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی نمایشگاها و رویدادها

همانطور که می‌دانید هدایای تبلیغاتی برای بهتر دیده شدن کسب و کارها بسیار مهم هستند. برای اینکه هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها موثر و محبوب باشند باید ویژگی‌هایی داشته باشند که چند نمونه از آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • کاربردی بودن: محصولات تبلیغاتی که در رویدادهای بزرگ یا نمایشگاه‌ها در اختیار افراد قرار می‌دهید بهتر است کاربردی باشند مانند فلش تبلیغاتی ، تراول ماگ ، پاوربانک و دیگر اقلام کاربردی.
  • قیمت مناسب باشند: بعضی از هدایای تبلیغاتی گرون هستند و در نتیجه ممکن است باعث هدر رفتن بودجه شما شوند بنابراین بهتر است هدایایی که مقرون به صرفه هستند را انتخاب نمایید.
  • ظاهری زیبا داشته باشند: هدایای تبلیغاتی با ظاهری جذاب می تواند نظر مشتریان را به خود جلب نماید.
  • قابل حمل باشند: بهتر است اقلام تبلیغاتی سبک بوده و به راحتی حمل شوند.
  • مرتبط بودن با محصولات شما: این ویژگی به این دلیل می‌باشد که مشتریان با محصولات شما بیشتر آشنایی پیدا کنند.

انواع هدایای تبلیغاتی رویدادها و نمایشگاه‌ها

هدایای تبلیغاتی گوناگونی برای نمایشگاه‌ها و رویدادها وجود دارند که عبارت اند از:

خودکار تبلیغاتی

انواع لوازم التحریر که شامل خودکار تبلیغاتی ، دفتر یادداشت تبلیغاتی، قلم کلکسیونی و غیره می‌شود.

لوازم اداری شامل ست های مدیرتی تبلیغاتی، خودکارهای تبلیغاتی نفیس و غیره می‌شود.

انواع فلش مموری‌ها از قبیل کارتی، 16 گیگ، 2 گیگ و غیره که زیر مجموعه انواع لوازم الکترونیکی می‌باشد.

لوازم بازی که شامل کارت بازی، جعبه‌ های بازی، پازل‌ ها و بازی‌ های رایانه ‌ای است.

پکیج های خودرو که شامل دستمال، پکیج سرویس خودرو، دسته فرمان و کیف های خودرو است.

کلام آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر از تمام هدایای تبلیغاتی و دریافت لیست قیمت با مشاوران مجموعه تبلیغاتی پارسیس گیفت در ارتباط باشید.

آدرس: تهران خیابان 15 خرداد بازار بزرگ بازار آهنگران کوچه مسجد جامع پاساژ کاشفی طبقه دوم پلاک 2

شماره تماس: 09125192527 - 02155598951

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها