رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 627777

آقای وزیر کار بازنشستگان با 2.5 میلیون تومان چه بخرند؟

ساعت 24 - صولت مرتوضی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره مبلغ و زمان واریز عیدی بازنشستگان گفت : عیدی بازنشستگان به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به ازای همسر ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

این میزان عیدی که معادل خریدسه کیلوگرم گوشت متوسط و نیز 2.5 کیلوگرم پسته متوسط است به درد بازنشستگان نمی خورد و وزیر کار ونیز دیگر وزیران دولت این را می‌دانند. شاید هم این گروه هرگز خودشان برای خرید به جایی نمی روند که دست کم در سرصف خرید نان یا در خواربارفروشی‌ها ناله‌های بازنشستگان و سیمای پراز خشم واندوه آن‌ها را ببینند و از این خشم واندوه بترسند

اما بازنشستگانی که علاقمند به مسایل اقتصادسیاسی اند ومسایل را با دقت بیشتر دنبا می‌کنند از وزیر می پرسند پایه حساب وکتابتان برای رسیدن به این عدد چیست؟ چرا به عدد 1.5 میلیون یا 3.5 میلیون تومان نرسیدید؟ بازنشستگان می پرسند با این میزان عیدی سال چه باید کنند؟ گوشت بخرند؟ میوه بخرند؟ اجیل بخرند؟ لباس بخرند؟ شاید وزیر کار و دولت سیزدهم باوردارند جشن نوروز دیگر چیست و یا باوردارند بازنشسته را چه به جشن گرفتن و نوشدن وزنده شدن؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها