رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 630583

بازداشت سارقان موبایل ۵۰ نفر در تهران

ساعت 24- رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق که اقدام به قاپیدن تلفن همراه دستکم ۵۰ نفر در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.

 سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره موبایل قاپی‌ سریالی از شهروندان در سطح معابر در محله‌های اکباتان، مرزداران، نازی آباد، خانی آبادنو، پیروزی و... رسیدگی به موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی خود را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت‌ها توسط دو مرد جوان و سابقه‌دار صورت گرفته است. آنان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و روش‌های علمی، هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند هر دو متهم  سابقه دار بوده و با یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ دست به این سرقت‌ها زده‌اند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با  اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کرده و پس از  هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ  با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیرشده در مقر انتظامی، گفت: متهمان در جریان بازجویی انجام شده به ۵۰ فقره  موبایل‌قاپی از شهروندان اعتراف کردند. همچنین تاکنون ۴۴ مالباخته نیز در مواجه حضوری این افراد را به عنوان سارق تلفن‌های همراه خود شناسایی کردند.

ولیپور گورزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. ایسنا 

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها