رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 108903

افزایش احتمال حضور مسی در ال کلاسیکو

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال بارسلونای «بی» تایید کرد که ستاره آرژانتینی تیم اول کاتالان‌ها با آنها تمرین کرده و در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

مسي
لیونل مسی که در تاریخ 26 سپتامبر 2015 (4 مهر 94) در پیروزی 2 بر یک بارسلونا مقابل لاس‌پالماس از ناحیه زانوی راست مصدوم شد، ظاهراً روند ریکاوری خود را تاکنون به خوبی سپری کرده و امیدها برای رسیدن او به اولین ال‌کلاسیکوی فصل که قرار است در تاریخ 21 نوامبر 2015 (30 آبان 94) برگزار شود، افزایش پیدا کرده است.

جرارد لوپس، سرمربی تیم فوتبال بارسلونای «بی» در گفت‌و‌گو با روزنامه «اسپورت» گفت: مسی تمرین خود با ما را به طور کامل انجام داد. من هم او را خوشحال و بانشاط دیدم. لئو به خوبی خودش را با تمرینات ما وفق داد و حتی از جنبه‌های تاکتیکی هم به ما کمک کرد. از اینکه مسی را در دو جلسه تمرینی خود داشتیم و اینکه او دو روز را برای ریکاوری کردن از دست نداد، خوشحالم.

با وجود اینکه بارسلونا 51 روز است که ستاره آرژانتینی‌اش را در اختیار ندارد اما با این حال صدر جدول رده‌بندی لالیگا را از رئال‌مادرید پس گرفت و حالا با 27 امتیاز و سه امتیاز برتری نسبت به رقیب دیرینه خود صدرنشین است.

منبع: تسنيم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها