رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 632620

بدترین رفتار در بهترین موقعیت

ساعت 24- بعد از عملیات غرور آفرین " وعده صادق " که یک شبه هیمنه پوشالی گنبد آهنین رژیم صهیونستی را فرو ریخته و باعث ایجاد یک جو همدلی و همبستگی ملی در داخل ایران و بین آحاد جامعه گردید ، خبر بازگشت گشت ارشاد این بار با یک نام دیگر و آن هم در برهه‌ای بسیار حساس که ایران برای اولین در اقدامی بزرگ دست به تنبیه مستقیم و علنی اسراییل زده و طبیعتا بایستی همه حواس‌ها به این موضوع و چالش‌های مرتبط با آن باشد ، ناگهان خبر جعلی درگذشت یک زن بازداشتی به جرم بی حجابی در این طرح ، به تیتر اول خبرهای رسانه‌های اجتماعی تبدیل می‌شود.

خوشبختانه این خبر جعلی بود و به سرعت کذب آن مشخص گردید اما همین خبر جعلی هم کافی بود که اشتباه بزرگ متولیان گشت ارشاد در راه‌اندازی مجدد آن در این برهه زمانی کاملا آشکار گردد.

با توجه به سابقه گشت ارشاد در زمینه سازی بزرگ ترین آشو بها و اغتشاشات کشور و خسارت‌های جبران ناپذیر ناشی از آن بایستی با نگرانی زایدالوصفی نسبت به بازگشت دوباره این طرح به خیابانها پرداخته شود.

واقعیت این است که وضعیت حجاب در سطح جامعه وضعیت مطلوبی نیست والبته در حالی که متولیان فرهنگی کشور که (طی چهل سال گذشته بودجه‌های میلیاردی جهت به سامان کردن اوضاع فرهنگی دریافت کرده‌اند) بایستی اینک جوابگو باشند نه تنها پاسخگوی این عدم تدبیر خود نیستند بلکه با فرار رو به جلو همه چیز و همه کس جز اشتباهات سهمگین خود را عامل رواج بی حجابی قلمداد می‌نمایند.

در واقع بخش عمده اقداماتی که مسئولان تا قبل از آن ماجرا در حوزه حجاب انجام داده بودند نه تنها به نتیجه مطلوبی نرسیده بود که با اصرار بی جا و پافشاری متعصبانه بر فعالیت گشت ارشاد باعث افزایش انفجاری بی حجابی در جامعه نیز گردید.

خسارت‌های بی شماری که اغتشاشات آن سال بر کشور و مردم و نظام وارد آورد بیش از آن است که بتوان آن را احصا نمود و ای کاش نظام با مسببان و بوجود آورندگان واقعی آن قضایا برخورد محکمی می‌نمود تا درس عبرتی باشد برای هر مسئولی که با ناتوانی ، نادانی ندانم کار و تندروی خود ، این هزینه‌های گزاف و غیر قابل جبران را برای مردم و نظام ایجاد نموده است.

توصیه به مسئولین محترم این است که حتی اگر این طرح را مطلوب می‌دانند ، اما این را بدانند که حتما و قطعا زمان اجرای آن در این برهه زمانی یک اشتباه بسیار بزرگ راهبردی خواهد بود.

ما با این اقدامات در واقع با دست خودمان بهترین سوژه‌ها را به دشمنان می‌دهیم تا در هنگامه‌ای که کشورمان به تنهایی در مقابل تمام قدرتهای غربی ایستاده ، به مثابه خنجری از پشت باعث ایجاد دودستگی و آشوب در کشور شده و تمرکزی را که باید به صورت صددر صدی معطوف دشمن خارجی شود کاملا به هم ریخته و درنهایت باعث صدمات جبران ناپذیری برای کشورگردد.

سایت الف

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها