رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 271032

چلسی مشتری جدید رونالدو

ساعت 24- جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید از جمع کهکشانی ها با توجه به بالا گرفتن اختلافات این فوق ستاره با مسئولان رئال مادرید در حال تبدیل شدن به یک بحران و تنش تمام عیار است.

رونالدو
درحالی که مسئولان باشگاه رئال مادرید می گویند تنها در صورتی با جدایی رونالدو موافقت می کنند که باشگاهی حاضر به پرداخت 350 میلیون پوند برای این انتقال باشد، اما مشاوران فوق ستاره پرتقالی می گویند رقم 131 میلیون پوند نیز با توجه به درخواست خود رونالدو برای انتقال کفایت می کند.

مسئولان رئال مادرید انتظار دارند تا باشگاه هایی مانند پاری سن ژرمن و منچستریونایتد حاضر به پرداخت چنین رقمی برای مهاجم 32 ساله آنها باشند.


سایت اسپانیایی زبان مارکا نیز همزمان گزارش داد که فلورنتینو پرز مالک باشگاه پرتغال به رونالدو گفته است که دیگر نمی تواند شیوه رفتاری این فوق ستاره را برای جدایی از جمع کهکشانی ها تحمل کند.


با این حال روزنامه ساندی اکسپرس انگلیس در گزارشی اعلام کرد رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی نیز خواهان به خدمت گرفتن رونالدو با یک رقم بسیار شگفت انگیز است. این روزنامه جزییاتی درباره رقم پیشنهادی چلسی برای جذب رونالدو اعلام نکرده است.


ماجرای جدایی کریستیانو رونالدو برترین بازیکن فوتبال جهان از رئال زمانی جدی شد که دادستانی اسپانیا وی را متهم به فریبکاری در اعلام میزان دقیق درآمدهایش کرده و مدعی شد وی 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی داشته است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها