رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 279162

قراردادهای آپشن دار پرسپولیسی ها و گلایه بیرانوند!

ساعت24-بیرانوند گفت: قراردادهای بازیکنان آپشن دار بود که با قهرمانی پرسپولیس این آپشن‌ها باید به بازیکنان اختصاص پیدا می‌کرد. فکر می‌کنم این آپشن‌ها حدود 60 الی 70 درصد قرارداد ما می‌شد که ما این مبالغ را نگرفتیم، اما حالا منتظر تسویه حساب فصل قبل هستیم.

علیرضا بیرانوند بعد از پایان دیدار تیم‌هایفوتبال پرسپولیس و نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما بازیکنان پرسپولیس سال گذشته بندی در قراردادمان وجود داشت که نمی‌توانستیم بیشتر از 950 میلیون تومان با باشگاهی قرارداد ببندیم.

وی افزود: البته قراردادهای بازیکنان آپشن دار بود که با قهرمانی پرسپولیس این آپشن‌ها باید به بازیکنان اختصاص پیدا می‌کرد. فکر می‌کنم این آپشن‌ها حدود 60 الی 70 درصد قرارداد ما می‌شد که ما این مبالغ را نگرفتیم، اما حالا منتظر تسویه حساب فصل قبل هستیم.

بیرانوند در ادامه تأکید کرد: متأسفانه بعضی سایت‌ها می‌نویسند که یکشنبه برای پرسپولیسی‌ها عید می‌شود و قرار است ما پولبگیریم اما خبری نشده و همه خواستار مطالباتمان هستیم. ما برای شادی دل هواداران پرسپولیس تلاش کردیم و از این کار دریغ نمی‌کنیم و حقیقتاً دوست داریم مردم را شاد کنیم، اما امیدواریم مسئولان باشگاه هم به فکر باشند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها