رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 287654

اله‌کرمی: تنها تیراندازان مدال آور به مسابقات جام جهانی کرواسی اعزام میشوند

ساعت24 -رییس انجمن تیراندازی معلولان گفت: تمام تلاش‌مان بر این است تا بتوانیم بهترین تیراندازان خود را به مسابقات جام جهانی کرواسی اعزام کنیم تا عملکرد موفقی را در این رقابت‌ها داشته باشند.

dir="RTL" style="text-align:justify">پس از پایان سومین اردوی تیم ملی تیراندازی معلولان برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی کرواسی، اظهار کرد: در پایان سومین اردوی تیم ملی که با حضور ۱۶ تیرانداز از ۱۵ مرداد آغاز و تا ۳۱ مرداد ادامه دارد، تیراندازان رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند و شرایط خوبی دارند. البته هنوز تیم اصلی خود را برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی کرواسی مشخص نکردیم و در پایان چهارمین اردو که از ۱۵ شهریور آغاز و تا ۲۸شهریور ادامه خواهد داشت، وضعیت نفرات اعزامی به جام جهانی کروواسی مشخص خواهد شد.

وی گفت: تلاش ما بر این است تا در پایان چهار مرحله اردو وضعیت تیراندازان را از نظر رکوردی مورد بررسی قرار دهیم تا در نهایت بهترین‌ها را عازم کروواسی کنیم. البته در چهارمین و آخرین مرحله اردوی آمادگی، چند نفر از تیراندازان خط خواهند خورد تا در نهایت ترکیب نهایی تیم اعزامی را مشخص کنیم.

رییس انجمن تیراندازی معلولان خاطرنشان کرد: در جام جهانی کروواسی رشته‌هایی همچون؛ تفنگ بادی ایستاده زنان () و تفنگ بادی ایستاده و درازکش مختلط (SH۲) برای اولین بار ورزشکاران ما در رقابت‌های جام جهانی کرواسی حضور خواهند داشت، سعی داریم در این چند مرحله اردو رکورد تیراندازان اعزامی به جام جهانی کروواسی را مورد بررسی قرار دادیم تا بهترین‌ها را در این دو ماده گزینش کنیم. البته در ‌ تپانچه بادی زنان ما همیشه در سطح دنیا حرف اول را می‌زنیم و شرایط خیلی خوبی داریم. اما در ، ‌ و ‌به دنبال آن هستیم تا در جام جهانی کرواسی عملکرد تیراندازان خود را مورد بررسی قرار دهیم تا ببینیم شرایط‌شان در این رشته‌ها چگونه است. به هر صورت به طور نسبی وضعیت تیراندازان برای شرکت در جام جهانی کرواسی خوب است و ما سعی داریم کسانی که رکورد جهانی را در اردوها می‌زنند، به این تورنمنت اعزام کنیم.

اله‌کرمی در رابطه با وضعیت تیراندازان مرد برای شرکت در جام جهانی کرواسی، خاطرنشان کرد: به نسبت گذشته رکوردهای خوبی را تیراندازان مرد به ثبت رساندند و ما امیدواریم در چهار مرحله اردویی که برای تیراندازان معلول جهت شرکت در جام جهانی کرواسی پیش‌بینی کردیم، تیراندازان مطرح و خوب خود را در بخش زنان و مردان راهی کرواسی کنیم.

وی در پایان گفت: بعد از جام جهانی کروواسی چون مسابقات جام جهانی تایلند را پیش رو داریم و در این جام سهمیه قهرمانی جهان (که اردیبهشت سال آینده در کره برگزار می‌شود) توزیع خواهد شد. با برگزاری مسابقات آزاد تیراندازی در مهرماه سعی داریم به تمام تیراندازانی که امکان حضور در جام جهانی کروواسی را ندارند، شانس دوباره‌ای برای حضور در مسابقات تایلند بدهیم، بنابراین تیراندازانی که بتوانند در مسابقات آزاد رکورد جهانی را بزنند به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و سپس عازم مسابقات جام جهانی تایلند خواهند شد.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها