رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 300241

ایران ۳ – کاستاریکا صفر/ صعود قاطع نوجوانان ایران به مرحله حذفی

ساعت 24- تیم ملی نوجوانان با کسب سومین پیروزی برابر کاستاریکا، با ۹ امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال صعود کرد.

تیم ملی نوجوانان
style="text-align:justify"> تیم ملی نوجوانان ایران در سومین دیدار خود از جام جهانی زیر ۱۷ سال، برابر کاستاریکا قرار گرفت و توانست این تیم را با سه گل مغلوب کند.

نوجوانان ایران با کسب سومین پیروزی، ۹ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد. رقیب ایران در مرحله بعد، فردا (شنبه) و با اتمام بازی‌های دور گروهی مشخص می‌شود. تیم ملی با یکی از تیم‌های سوم دور گروهی روبه‌رو می‌شود.

در این بازی برای ایران محمد غبیشاوی و طاها شریعتی از روی نقطه پنالتی و سرداری گلزنی کردند.

گل نخست: در دقیقه ۲۴، کاپیتان کاستاریکا، یونس دلفی را در داخل محوطه جریمه سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در دقیقه ۲۵، محمد غبیشاوی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و گل نخست را برای ایران به ثمر رساند.

گل دوم : در دقیقه ۲۹، یونس دلفی که قصد عبور از بازیکن روبه‌روی خود را داشت، در داخل محوطه جریمه سرنگون شد و باز هم داور نقطه پنالتی را نشان داد. این بار طاها شریعتی پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و توانست گل دوم ایران را به ثمر برساند.

گل سوم: در واپسین دقیقه‌های بازی، سرداری روی پاس عمقی زیبایی که برایش ارسال شد، گل سوم بازی را برای ایران به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه، آلمان با شکست ۳ بر یک گینه، شش امتیازی شد و به عنوان تیم دوم، صعود خود را قطعی کرد . گینه و کاستاریکا با یک امتیاز از این مسابقات حذف شدند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها