رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 302930

ساکت: تیم‌ملی زیر ۱۷ سال را رها نخواهیم کرد/ وضعیت غفوری و مسلمان را تاج، فردا معلوم میکند

ساعت24-دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: از وزارت ورزش و جوانان قول گرفتیم که این تیم را تا رده‌های بالاتر و بزرگسالان حفظ کنیم.

، محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران گفت: این موفقیت حاصل تلاش فدراسیون فوتبال، کادرفنی، بازیکنان و باشگاه‌ها بود. او درباره حفظ بازیکنان برای آینده، اظهار کرد: حتما این طور خواهد بود و در چند روز آینده تعدادی از این بازیکنان را در تیم جوانان که عازم اردن می‌شود خواهید دید. سیاست ما این است که چرخه سازندگی در تیم‌ها محقق شود. قول می‌دهم این تیم رها نمی‌شود. از وزارت ورزش قول گرفتیم که این تیم را تا رده‌های بالاتر و بزرگسالان حفظ کنیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: بازیکنان تا همین جا هم دست‌پرورده باشگاه‌ها هستند اما ارتقای آن‌ها باید در باشگاه‌ها انجام شود. تعدادی باشگاه به این بازیکنان اعتماد کرده و در لیگ برتر از آن‌ها استفاده می‌کنند. قدم اول چرخه سازندگی، در باشگاه ها است و امیدوار هستیم این عزیزان مرتب رصد و به آن‌ها توجه شود. ما هم در حد برنامه‌ریزی فدراسیون، توجه لازم را خواهیم کرد.

ساکت در پاسخ به این پرسش که چه پاداشی به ملی‌پوشان زیر ۱۷ سال پرداخت خواهد شد، بیان کرد: پاداشی توسط آقای تاج در هند در نظر گرفته شده که امروز به اعضای تیم پرداخت می‌شود.

دبیرکل فدراسیون همچنین درباره ابلاغ حکم محرومیت مسلمان و غفوری به خبرنگاران گفت: این کار مراحلی دارد که باید طی شود. نتایجش را تاج تا فردا صبح (سه‌شنبه) اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها