رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 319006

حمله برانکو به یک رکورد دیگر پروین

ساعت 24- پرسپولیس این فصل، شانس زیادی دارد تا رکورد فصل پیش را بشکند و اولین تیمی شود که با اختلاف دو رقمی، قهرمانی لیگ برتر را جشن می‌گیرد.

style="text-align:justify"> پرسپولیس این فصل، شانس زیادی دارد تا رکورد فصل پیش را بشکند و اولین تیمی شود که با اختلاف دو رقمی، قهرمانی لیگ برتر را جشن می‌گیرد.


تساوی با فولاد، نتیجه خوبی برای پرسپولیس نبود اما آن‌ها با وجود توقف در اهواز، اختلاف‌شان را در صدر جدول بیشتر کردند و حالا با فاصله‌ای ۸ امتیازی، شانس اول قهرمانی لیگ هستند. پرسپولیس در ۱۶ هفته، ۸ امتیاز با تیم دوم اختلاف ایجاد کرده و افت همزمان رقبا، می‌تواند آن‌ها را به اولین قهرمان ایران با اختلاف امتیاز دو رقمی تبدیل کند.


فصل پیش، پرسپولیس هفته‌های زیادی با اختلاف بیشتر از ۱۰ امتیاز صدرنشین لیگ برتر بود اما قهرمانی زودهنگام و از دست دادن ۵ امتیاز در دو بازی تشریفاتی آخر، باعث شد آن‌ها در نهایت با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به استقلال فصل را تمام کنند. اختلاف ۹ امتیازی، بیشترین اختلافی بود که یک تیم لیگ برتری با تیم دوم جدول داشته اما هنوز، رکورد قهرمانی با اختلاف امتیاز دو رقمی دست نیافتنی مانده است.


پرسپولیس فصل پیش در این مقطع از فصل، فقط ۲ امتیاز از تراکتورسازی تیم دوم جدول بیشتر داشت و اختلافش با استقلال، تیمی که در نهایت نایب قهرمان شد ۱۰ امتیاز بود. این فصل آن‌ها ۸ امتیاز، از تیم دوم جلوتر هستند و ۱۴ امتیاز از استقلال بیشتر دارند. استقلال، روی دور افتاده اما بر خلاف آن‌ها فاصله پرسپولیس با سایپا هفته به هفته بیشتر می‌شود و آن‌ها، شانس زیادی برای رقم زدند اولین قهرمانی تاریخ لیگ برتر، با اختلافی بیش از ۱۰ امتیاز را دارند. آخرین تیمی که با اختلاف بیش از ۱۰ امتیاز قهرمان لیگ برتر شد، پرسپولیس پروین بود که در دوران لیگ آزادگان و سال ۱۳۷۸، با اختلاف ۱۲ امتیازی نسبت به استقلال به قهرمانی رسید.

نود

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها