رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 324357

پرفروشترین کنسول بازی دسامبر 2017

ساعت24 -اگرچه گزارش ماه دسامبر 2017 از طرف NPD منتشر نشده است اما اطلاعاتی در خصوص پرفروش‌ترین کنسول بازی بازار در آخرین ماه میلادی سال 2017 بدست آمده است.

بازیهای کامپیوتری
div align="right">وبسایت نقدستان - شهروز چرکچی: اگرچه گزارش ماه دسامبر 2017 از طرف NPD منتشر نشده است اما اطلاعاتی در خصوص پرفروش‌ترین کنسول بازی بازار در آخرین ماه میلادی سال 2017 بدست آمده است.

بر اساس اطلاعات منتشر نشده NPD برای دسامبر 2017، در ماه دسامبر سال 2017 میلادی، کنسول نینتندو سوئیچ در صدر پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی آمریکا قرار گرفته است. پس از این کنسول، ایکس باکس وان مایکروسافت و پلی استیشن 4 سونی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در ماه نوامبر، پلی استیشن 4 سونی در این بازار در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار داشت و سونی اعلام کرد فروش این محصول در نوامبر 2017 میلادی به مراتب بیشتر از فروش به ثبت رسیده در دیگر ماه‌های دوران حیات این کنسول بازی بوده است.
پرفروشترین کنسول بازی دسامبر 2017

این در حالی است که در مدت زمان یادشده، ایکس باکس وان ایکس در بخش سخت‌افزار، درآمد بیشتری را برای مایکروسافت به همراه داشته است.

آنچه مشخص است، عملکرد هر سه کنسول در بازار چشمگیر بوده است تا روزهای روشن تری پیش روی مشتاقان بازی‌های ویدئویی قرار گیرد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها