رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 334072

حمله تند افتخاری به مدیران سابق استقلال

ساعت24- مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عملکرد مدیران سابق این باشگاه واکنش نشان داد.

، افتخاری در مورد انتقاد هایی که شخصا به او وارد می شود بیان کرد :اگر این افراد در کنار ما باشند می بینند که ما ٢٤ ساعت در حال انجام کار هستیم.

او در مورد عکسی که هنگام خواب در فرودگاه از وی منتشر شده است، بیان کرد: این عکسی نشان می دهد که یک فرد از صبح تا شب بیدار بوده است و حالا هم یک استراحت کوتاه داشتم .در هر صورت ما هم انسان هستیم و هر انسان عاقلی باید ٨ ساعت در روز بخوابد. یعنی من ١٥دقیقه هم نمی توانم بخوابم؟! باز هم می گویم افرادی خواب بودند که ١٠ سال بدهی روی دست این باشگاه گذاشتند نه من.

افتخاری افزود:در این ٢ سال به اندازه ١٠ سال آنها کار کردم .بهتر است بررسی کنند و بپرسند از مربیان و بازیکنانی که سال های سال پول خود را نگرفتند و تازه دارند برای دریافت پول های خود اقدام می کنند صحبت کنند تا متوجه همه مطالب شوند. اینکه تغییراتی را در زمان حساس انجام دادیم کار ساده ای نبود. ما بتوانیم این کار را انجام دهیم و تیم را از موقعیت بحرانی خارج کنیم. من توجهی به موضوعی ندارم.هوادار حق دارد از باخت تیمش گله کند اما توهین کردن صحیح نیست چرا که من نمی بخشم و به خدا می سپارم.

او در مورد بازی استقلال برابر الهلال و اردوی این تیم در خارج از ایران گفت: ما برنامه ریزی خوبی را برای بازی های آسیایی انجام دادیم و اردویی که در قطر زدیم فرصت خوبی برای بازیکنان و شفر بود تا تیم را آماده کنند. خوشبختانه تیم از لحاظ روانی و فنی در شرایط خوبی قرار گرفت. با وجود اینکه این اردو هزینه داشت اما برای کسب نتیجه لازم بود و خوشبختانه در بازی شب گذشته تیم موفق عمل کرد و به پیروزی رسید که امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

او ادامه داد :در حال حاضر در شرایطی هستیم که بهتر است به باشگاه استقلال کمک شود تا از این فرصت بدست آمده استفاده کند و امسال در آسیا مقام خوبی را برای کشورمان کسب کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بحث پاداش استقلالی ها پس از برد مقابل الهلال بیان کرد :من در عمان قول پاداش را دادم .قبل از العین پاداش بازیکنان را می دهم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها