رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 334800

دایی: بعضی از اینکه مردم دوستم دارند، ناراحتند

پیش از بازی سایپا و سپیدرود رشت فردی به اسم امیر حسام شجاعی که خود را هنرپیشه نامید مدعی گردید که علی دایی و محمد دایی بهمراه بهمن دهقان وی را مورد ضرب و شتم و فحش قرار داده‌اند و حتی از سرمربی تیم سایپا شکایت کرده است. علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره مدعیات این شخص به طول کامل توضیح هایی را گفته بود که در زیر می‌خوانید:

* برای صداوسیمای گیلان متأسفم

علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره مدعیات این شخص به طول کامل توضیح هایی را گفته بود که در زیر می‌خوانید:علی دایی صحبت‌هایش را اینچنین شروع کرد، مطالب خلاف واقع یک فرد را بدون مدرک و سند در فضای سایبری و رسانه استانی پخش می‌کنند. برای بعضی از خبرگزاری‌ها و صداوسیمای استان گیلان متأسفم که ت یک فرد معلوم‌الحال را از روز گذشته پخش و منتشر کرده‌اند. واقعاً‌ بعضی از حرف‌هایی که این آقا زده هیچگونه ارزشی ندارد و خدا را سپاس می‌کنم که باهوش‌تر از این حرف‌ها بودیم تا سر به سر این آقا بگذاریم که حالت روحی نامناسبی دارد. در کمال خوشبختی دوربین‌های هتل همه عکس ها را ضبط کرده‌اند و مأمورین زحمت‌کش نیروی انتظامی تا دقیقه آخر کنار من بودند و پس از آنکه من سوار بر اتوبوس گردیدم آنان نیز حرکت کردند.

*‌ این آقا حالت روحی شایسته ای نداشت

وی اضافه کرد: این آقا حالت روحی شایسته ای نداشته است. مطمئناً بعضی اشخاص فکر می‌کنند با این روش‌ها خودشان را مطرح می‌کنند. اما فیلمی که از دوربین‌های هتل گرفته‌ایم همه ماجرا را به صورت کامل نشان می‌دهد و حاضر هستم که این فیلم را در اختیار همه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قرار بدهم تا همه آنچه در هتل اتفاق افتاد را همه نگاه کنند.

* به این آقا اظهار کردم به چه سبب در جلسه فنی ما حضور داری؟

علی دایی با اشاره به برپایی جلسه فنی تیمش در هتل اظهار کرد: من به این آقا اظهار کردم به چه سبب اینجا نشسته‌اید اظهار کرد دوست دارم اینجا بنشینم آقای دایی هرجا دلم بخواهد می‌نشینم من هنرپیشه هستم، به وی اظهار کردم هرکه هستی باش اما حق نداری در جلسه فنی تیم من حضور دارا باشی وقتی می‌بینی کسی اینجا ننشسته شما هم نباید اینجا می‌نشستی اما او اظهار کرد به کسی ربطی ندارد. محمد دایی اصلاً در آنجا حضور نداشت بچه‌های تیم من آمدند و با او حرف بزنند و از خواستند تا از آنجا برود. این آقا دنبال ایجاد مساله بود.

* به چه سبب صداوسیمای گیلان به سادگی به هر کسی تریبون می‌دهد

متأسفم برای بعضی از خبرگزاری‌ها و علاوه بر این صداوسیمای استان گیلان که به سادگی به هر شخصی تریبون می‌دهند. این شخص و نشر اکاذیب با آبروی من بازی کرده است. من به همین سبب از این آقا شکایت می‌کنم و تا آخرش هم این شکایت را پیگیری خواهم کرد. از صداوسیمای استان گیلان هم به علت اینکه به چنین فردی تریبون داده شکایت می‌کنم.

* مأمور انتظامی و مدیر هتل استشهادنامه را امضا کرده‌اند

آقای گل فوتبال جهان با اشاره به تهیه استشهادنامه‌ای عنوان نمود: مدیر هتل و مأمور انتظامی استشهادنامه را امضا کرده‌اند آیا از مأمور انتظامی که نماینده نیروی انتظامی است آیا مقامی بالاتر در آن صحنه وجود داشت که مأمور انتظامی تا لحظه آخر با من بود و تا من سوار اتوبوس گردیدم بعد وی حرکت کرد.

* این آقا تخیلات ذهنی‌اش را بیان می‌کند

علی دایی با انتقاد از صحبت‌های این شخص عنوان نمود: آقای محترم شما واقعاً هنرپیشه هستی؟!

اینکه این آقا گفته من وی را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ام و وی را هول داده‌ام برای من خیلی تمام گردید. من از این آقا به قوه قضاییه شکایت می‌کنم اما اگر من یا کسی از اطرافیان من به وی فحش کرده باشد نه ضرب و شتم فقط فحش هرچه خواستید به من بگویید.

* حرف‌های این شخص مملو از تناقض است/ او می‌خواهد خودش را برای کسی لوس کند

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به صحبت‌های ضدونقیض این شخص عنوان نمود:‌ صحبت‌های وی را که بخوانید متوجه می‌شوید که حرف‌هایش مملو از ضدونقیض است از یکسو می‌گوید سه روز در این هتل اقامت داشته‌ام بعد می‌گوید من از حضور این تیم در هتل بی‌خبر بودم در حالی که مردم برای عکس گرفتن و نامه دادن مدام به این هتل می‌آمدند این آقا حرف‌های ضدونقیض می‌زند و می‌خواهد خودش را برای کسی لوس کند و خودش را خوب جلوه بدهد. این حرف‌هایی که وی بیان می‌کند، تمامش تخیلات ذهن این آقا است و باید بیاید و پاسخگوی ادعاهایش باشد.

* می بینید که او چگونه تاوان رفتارش را خواهد داد

مطمئن باشید این آقا هم پاسخگوی ادعاهایی که کرده باشد. فیلمی که دوربین‌های هتل گرفته‌اند را حاضر هستم به تمامی رسانه‌ها من جمله خبرگزاری فارس بدهم تا آن را منتشر کنند مأمور انتظامی هم زیر استشهادنامه را امضا نموده است بعد این آقا مدعی می‌شود که مأمورین انتظامی عکس‌العملی نشان نداده‌اند. ما سوار اتوبوس گردیدیم و رفتیم بعد نمی‌دانم چگونه این آقا می‌گوید وی را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ایم؟!

* به چه سبب به پزشک قانونی مراجعه نکرده است؟!

ما سوار اتوبوس گردیدیم و رفتیم بعد نمی‌دانم چگونه این آقا می‌گوید وی را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ایم؟!وی اضافه کرد: اگر این آقا مدعی است که ما وی را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ایم به چه سبب به پزشک قانونی مراجعه نکرده تا یک عکس بگیرد یا در پی طول معالجه باشد.

* بروید نگاه کنید این آقا چگونه وارد هنر شده است؟!

علی دایی با اشاره به رابطه خوبش با اهالی هنر و هنرپیشه‌ها گفت‌ می‌توانید از هنرپیشه‌ها بپرسید که این آقا چگونه وارد هنرپیشگی و عامل بازیگری گردید ما هنرمندان و هنرپیشه‌های فاخر و ارزشمندی داریم اما عده‌ای انگشت شمار هم مثل این آقا می باشند در پی این باشند تا از بابا و مامانش پول دریافت کنند و به تهران بیایند هنرپیشه گردند. این آقا تخیلات ذهنی‌اش را بیان می‌کند و از آن زیادتر من برای صداوسیما متأسفم که به امثال این شخص بدون آنکه صحت و سقم مطالبش را بداند تریبون می‌دهد. واقعاً صداوسیمای استان گیلان چگونه به این آقا تریبون داده است.

*برخی از اینکه مردم من را دوست دارند ناراحتند

وی تصریح نمود: بعضی از اینکه مردم به ما احترام می‌گذارند و دوستم دارند دلخور می باشند و شاید به‌زعم خودشان می‌خواهند با این مسائل ارزشمند من بازی کنند و من از اینکه فردی می‌خواهد با اینچنین مسائل علی دایی را خراب کند خنده‌ام می‌گیرد. به روح پدرم قسم می‌خورم من از این شخص شکایت می‌کنم و تا روز آخر هم این شکایتم را پیگیری خواهم کرد.

* اگر خلاف گفته‌هایم ثابت گردید روی من خط قرمز بکشید

علی دایی با اشاره به داشتن سندهای معتبر و محکمه‌پسندی مثل فیلم دوربین‌های هتل اظهار کرد: ساعت ورود و خارج شدن ما به هتل کاملاً‌ مسلم است. اگر خلاف حرف‌هایی که من می‌گویم ثابت گردید روی من خط قرمز بکشید واقعاً نمی‌دانم این آقا به چه سبب چنین ادعاهایی را می‌کند. من فیلم و سریال‌های ایرانی را فراوان می‌بینم اما تا اکنون نه این آقا را دیده‌ام و نه وی را می‌شناسم.

* به هیچ عنوان رضایت نمی‌دهم

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی قوه قضاییه‌ای دارد که طبق عدالت فعالیت می‌کند، عنوان نمود: مطمئن باشید من از این آقا شکایت به محکمه های قضایی شکایت می‌کنم و هر فردی هم برای واسطه بفرست رضایت نمی‌دهم باید ادعاهایش را ثابت نماید. من به گناه تولید اکاذیب و نشر اکاذیب از این شخص شکایت خواهم کرد. از صداوسیمای استان گیلان به علت تریبون دادن به فردی که صحت و سقم ادعاهایش را ثابت نکرده است، شکایت می‌کنم.

* به واژه اسلامی پس از صداوسیما احترام بگذاریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: صداوسیمای ما پسوندی دارد به اسم جمهوری اسلامی ایران، پس باید به این واژه اسلامی احترام بگذاریم اگر اسلام در جایی چنین چیزی گفته است که با آبروی اشخاص بازی گردد من سر تعظیم فرود می‌آورم.

* عاشق مردم و مملکتم هستم/ همه جای دنیا با روی باز از من استقبال می‌کنند

آقای گل فوتبال جهان با اشاره به سوابق خود در ورزش فوتبال عنوان نمود: برای خودم افسوس می‌خورم که تمام عمر و جوانی‌ام برای خدمت به کشورم گذاشته‌ام. آن هم در حالی که مأمور نیروی انتظامی استشهادنامه امضا نموده است، دوربین‌های هتل عکس ها را ضبط کرده‌اند. این آقا در پی شهرت‌طلبی است و می‌خواهد برای بعضی خودشیرینی کند. من شکایت از این شخص را تا آخر ادامه می‌دهم.

* خیلی دوست دارم این آقا را دو مرتبه نگاه کنم

علی دایی اضافه کرد: خیلی دوست آقا را دو مرتبه نگاه کنم و به من توضیح بدهد که چگونه وی را زده‌ام من هیچ‌وقت به ضعیف‌تر از خودم صحبتی نمی‌زنم و من اطمینان دارم که مراجع قضایی شکایت قانونی من را رسیدگی خواهند کرد چون آقا هم تولید دروغ و هم نشر اکاذیب کرده است.

* امید دارم این آقا مجازات گردد

امید دارم این آقا هم مجازات گردد تا دفعه اول و آخرش باشد که جرأت نکند چنین کاری را نه فقط با من لکن با هیچ احدی انجام بدهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها