رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340971

فاصله 43 دقیقه‌ای بوفون تا ثبت رکوردی جدید

ساعت24-دروازه‌بان ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس تا ثبت یک رکورد فردی دیگر در کارنامه دوران بازیگری‌اش فاصله زیادی ندارد.

جان لوئیجی بوفون در هفته بعدی سری A می‌‌تواند رکورد خود در سری A را بشکند به شرطی که وی در مصاف تیمش برابر میلان تنها 43 دقیقه بتواند دروازه‌‌اش را بسته نگه دارد.

یوونتوس از ابتدای سال 2018 تا کنون در سری A هنوز حتی یک گل هم نخورده است و از زمان باخت 3 بر 2 که در 19 نوامبر سال 2017 مقابل سامپدوریا متحمل شد هم تنها یک گل خورده است که آن گل در جریان پیروزی 3 بر یک یوونتوس مقابل هلاس‌ورونا رقم خورد. البته در آن بازی نه بوفون بلکه وویچخ شزنی دروازه‌بان یوونتوس بود، درست مانند بازی یووه برابر سامپدوریا.

بوفون 10 بازی متوالی در سری A است که گلی نخورده و مجموع دقایقی که کلین شیت کرده به 931 دقیقه می‌رسد. بوفون در بازی شنبه شب یوونتوس در خانه اسپال، برای دومین بار در دوران بازیگری‌اش رکورد 929 کلین شیت سباستین روسی، سنگربان سابق میلان را شکست و حالا قصد دارد رکوردی که خودش در فصل 16-2015 با کلین شیتی 973 دقیقه‌ای به ثبت رساند را بشکند.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا اما برای شکستن آن رکورد باید تقریباً یک نیمه در مصاف خانگی یوونتوس و میلان دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

رکورد طولانی‌ترین کلین‌شیت متعلق به پریرا دماتوس، دروازه‌بان سابق تیم واسکوداگامای برزیل است که در فصل 93-1992 دروازه‌‌اش 1816 دقیقه بسته ماند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها