رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 346853

زمین لرزه ۵.۹ ریشتری "کاکی" در استان بوشهر را لرزاند/ اعزام تیم های ارزیاب به محل زلزله

ساعت 24- زمین لرزه ای به قدرت ۵.۹ دقایقی قبل "کاکی" در استان بوشهر را لرزاند.

زلزله
زمین لرزه به قدرت ۵.۹ در منطقه "کاکی" استان بوشهر به ثبت رسید.

این زمین لرزه در عمل 18 کیلومتری زمین رخ داده است.

هنوز گزارشی از خسارت احتمالی زلزله اعلام نشده است

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۱

شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: در پی زمین لرزه 5.9 ریشتری در منطقه کاکی که ساعت 11 و 4 دقیقه رخ داد ۴ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در خصوص میزان خسارت های احتمالی حادثه اظهارکرد: هنوز از میزان خسارات و تلفات احتمالی این حادثه گزارشی ارسال نشده است.

اعزام تیم‌های ارزیاب هلال احمر به منطقه وقوع زلزله

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۴

حسین درخشان، مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از اعزام تیم‌های ارزیاب هلال احمر به منطقه "کاکی" بوشهر پس از زمین لرزه ۵.۹ ریشتری خبرداد.

وی افزود: بعد از زمین لرزه‌ای که پیش از این در منطقه "شنبه" استان بوشهر رخ داده بود، خانه‌های مسکونی در این مناطق بازسازی شده بود.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از اعزام تیم‌های ارزیاب به محل وقوع زمین لرزه خبرداد و اظهارکرد: نیروهای ارزیاب هلال احمر برای بررسی خسارت‌های احتمالی راهی منطقه شده و به زودی اطلاعات این نیروها اعلام خواهد شد.

درخشان با تاکید بر اینکه به علت بازسازی منطقه کاکی احتمال کشته شدن افراد در پی زمین لرزه ۵.۹ ریشتری اندک است خاطرنشان کرد: خوشبختانه به این خاطر که منطقه کاکی پیش‌تر بازسازی و مقاوم سازی شده بعید است که زمین لرزه امروز خسارت جانی در پی داشته باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها