رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 347386

آخرین وضعیت مصدومان استقلال در بازی مقابل پیکان

ساعت24-تیم فوتبال استقلال در حالی فردا به مصاف تیم پیکان می‌رود که ۲ بازیکن به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند آبی پوشان را همراهی کنند.

تیم فوتبال استقلال در حالی فردا در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم پیکان می رود که در این میان وینفرد شفر 2 بازیکن خود را به طور قطع به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد.

مجید حسینی و فرشید باقری 2 بازیکنی هستند که به بازی مقابل پیکان نمی رسند و نمی توانند تیمشان را در این دیدار همراهی کنند.

وریا غفوری و روزبه چشمی هم بازیکنانی هستند که با پشت سر گذاشتن مصدومیت خفیف مشکلی برای بازی مقابل پیکان ندارند و در صورت صلاحدید شفر می توانند به میدان بروند.

آخرین تمرین استقلالی ها پیش از مصاف با پیکان

طبق صلاحدید شفر ،بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز صبح ساعت 11:30 با حضور در نشست فنی حریف خود را مورد آنالیز قرار می دهند و سپس آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با پیکان در زمین صنایع دفاع برگزار می کنند.

جلسه هماهنگی پیش از دیدار استقلال و پیکان

جلسه هماهنگی پیش از دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و پیکان نیز امروز صبح ساعت 11:30 برگزار می شود.

تیم فوتبال استقلال فردا ساعت 18 به مصاف تیم پیکان می رود.

اقدامات مشکوک مدیر برنامه ها در هوایی کردن بازیکنان استقلال

با توجه به عملکرد خوب برخی بازیکنان تیم فوتبال استقلال تعدادی از مدیربرنامه ها برای هوایی کردن بازیکنان این تیم به منظور پیوستن به تیم های دیگر دست به کار شده اند و مدیران آبی پوش هم به همین دلیل درصدد هستند تا قرارداد ها را تمدید کنند تا به مشکل بر نخورند.

طبق اعلام یک منبع آگاه این امر همیشه اتفاق می افتد و مدیر برنامه ها چنین کارهایی را هنگام نقل و انتقالات انجام می دهند.

رنگ پیراهن های شاگردان شفر و جلالی مشخص شد

جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم های استقلال و پیکان امروز با حضور مسئولان هر ٢ تیم برگزار شد و در نهایت شاگردان شفر مقابل تیم پیکان با پیراهن های آبی به میدان می روند و دروازه بان این تیم با البسه زرد رنگ برابر حریف بازی می کند.

همچنین بازیکنان تیم فوتبال پیکان در مقابل استقلال با البسه سفید و دروازه بان این تیم با پیراهن سبز رنگ برابر استقلال به میدان می روند.

١٩ استقلالی راهی هتل المپیک می شوند

با نظر وینفرد شفر قرار است ١٩ بازیکن تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پیکان امروز عصر راهی هتل المپیک شوند.

به این ترتیب آبی پوشان ساعت ١٩ امروز اردوی پیش از دیدار مقابل پیکان را برگزار می کنند.

٣ غایب قطعی استقلال مقابل پیکان

در اردوی استقلال پیش از بازی مقابل پیکان بازیکنانی همچون روزبه چشمی، فرشید باقری و مجید حسینی حضور نخواهند داشت.

اظهارات جپاروف درباره شفر تکذیب شد

شنیده می شود که جپاروف تمدید قرارداد با استقلال را منوط به ابقای وینفرد شفر کرده و مدعی شده اگر سرمربی آلمانی برود او نیز خواهد رفت.

اما در این میان مدیر برنامه ستاره ازبکستانی نیز تاکید کرد که جباروف همچین حرفی نزده و اصولا او بازیکنی نیست که به خاطر بودن یا نبودن مربی در تصمیمش برای ماندن یا رفتن تجدیدنظر کند.

به این ترتیب مدیر برنامه های جپاروف اظهارات این بازیکن مبنی بر تمدید قرارداد با استقلال منوط به ابقای وینفرد شفر را تکذیب کرد.

وریا و امید در استقلال ماندنی شدند

شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در اظهار نظری جدید گفت:اگر من در استقلال بمانم، وریا و امید هم باید بمانند و شانسی برای جدایی نخواهند داشت.

شفر همچنین اعلام کرد:وریا یکی از بهترین فوتبالیست‌های داخلی و امید ژنرال و فرمانده تیم ماست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها