رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 347907

خداحافظی مجازی دروازه بان استقلال

ساعت24-دروازه بان تیم فوتبال استقلال در پست عجیبی ناراحتی و به نظر خداحافظی خود را از جمع آبی ها اعلام کرده است

trong>حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال در بازی روز گذشته تیمش مقابل پیکان تهران ٢ گل دریافت کرد و با انتشار پستی صحبت هایی از خداحافظی به میان آورد . البته این موضوع هنوز رسمی نشده است اما حسینی در صفحه اجتماعی خود در این باره سخن گفته است

حسینی در صفحه اجتماعی خود نوشت :

روح و روان من داغون شده در این یک سال .مدام با فشار و استرس درون دروازه می ایستم.کاری با من کردن که هر بازی یک درصد آرامش هم ندارم .

خداحافظی مجازی دروازه بان استقلال

در نهایت پس از انتظار متنی توسط دروازه بان استقلال در صفحه اجتماعی ،او پست های اینستاگرامش را پاک کرد و پروفایلش را هم مشکی کرد.البته این احتمال هم وجود دارد که صفحه او هم همانند چشمی حک شده باشد چرا که چشمی نیز پس از خداحافظی پستی که در اینستاگرام منتشر کرد اما پس از مدتی آن پست را حذف کرد و اعلام کرد که صفحه اش حک شده است.

خداحافظی مجازی دروازه بان استقلال


به هر ترتیب باید دید حضور حسینی در درون دروازه استقلال در بازی های آینده به چه شکل خواهد بود .

از طرفی ناگفته نماند به نظر بازی مقابل پیکان آخرین بازی برای حسینی در رقابت های لیگ برتر بود چرا که احتمالا شفر با قرار دادن رحمتی در بازی مقابل سپاهان در هفته آخر رقابت ها او را برای فینال جام حذفی و رقابت های آسیایی آماده خواهد کرد.

با این وجود اشکان نامداری مربی دروازه بانان تیم فوتبال استقلال هم در این مورد ساکت نماند و به خداحافظی واکنش نشان داد.

نامداری بیان کرد :برخی از دروازه‌بان‌ها در مقطعی تصمیماتی می‌گیرند که به‌خاطر ناراحتی‌شان از گل خوردن است. حسینی چطور می‌تواند خداحافظی کند، وقتی 4، 5 بازی دیگر در پیش داریم؟ حسینی از گل خوردن ناراحت می‌شود و به او گفته‌ایم که همه دروازه‌بان‌ها گل می‌خورند.حسینی تصمیم مقطعی گرفته و همان‌طور که گفتم، به‌خاطر گل‌هایی که خورد، ناراحت بود. در رختکن به او گفتم "فدای سرت و دیگر به این موضوع فکر نکن". خوب است که توقع انسان از خود بالا باشد، اما آن‌قدر هم خوب نیست که با یک اتفاق این‌گونه ناراحت شود.

او افزود :دروازه‌بان‌های تیم ملی هم گل می‌خورند. حسینی کمی حساس شده و چون دوران گل‌ نخوردن را گذرانده فکر می‌کند با گل خوردن به عقب بازگشته است. در رختکن به او گفتم "دیگر به امروز فکر نکن و اگر توانستی حتی بیرون برو و کمی در هوای آزاد دور بزن"، اما به‌یک‌باره دیدم که چنین پستی گذاشته و تعجب کردم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها