رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 356592

مظلومی:

با کی روش موافق نیستم/ بازی سختی برابر نمایندگان قطری داریم

ساعت24-پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با کی روش موافق نیستم و معتقدم در فدراسیون افراد صاحب فوتبال هستند و نباید او به تنهایی برای فوتبال ما تصمیم بگیرد.

پرویز مظلومی درباره هفتمین سالگرد مرحوم ناصر حجازی بیان کرد: همه ناصر حجازی را دوست دارند و همان طور که می بینید بعد از ٧ سال ازدحام جمعیت همچنان وجود دارد و به نظر من هر کسی باید خودش یادش باشد که ممکن است روزی از دنیا برود. بنابراین باید به بزرگان احترام بگذارد.

او در مورد انتقادهای کی روش بیان کرد: در هر صورت کی روش است و چه کارش می توان کرد. خصوصیات او به همین شکل خواهد بود و من هم امیدوارم در رقابت های پیش رو موافق باشد البته با خیلی از موضوعاتی که رقم می زند موافق نیستم و معتقدم در فدراسیون افراد صاحب فوتبال هستند و نباید کی روش به تنهایی برای فوتبال ما تصمیم بگیرد. آرزو دارم که کی روش با آرامش کارش را دنبال کند چرا که مردم هم انتظاراشان از تیم ملی بالا رفته و نتیجه می خواهند البته گروه سختی است و نمی شود انتظار زیادی داشت.

او در مورد لیست تیم ملی گفت: در حال حاضر چند روز به جام جهانی مانده و صحبت در این باره زیاد فایده ندارد ولی از لیست تعجب کردم و این موضوع را هم شخص کی روش می داند. در هر صورت بازیکنی همچون وریا که بهترین دفاع راست است به تیم ملی دعوت نمی شود و همین طور سید جلال. به هر حال این ٢ بازیکن برای مقدماتی تیم ملی زحمات بسیاری کشیدند و حقشان این نبود. بازیکنی که اصلا در تیم باشگاهی خود بازی نکرده به تیم ملی می رود و در آن طرف غفوری که فقط در ٢ بازی تیمش دفاع راست نبوده از تیم ملی خط می خورد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال درباره قرعه این تیم با السد و همچنین پرسپولیس و الدحیل عنوان کرد: در هر صورت بازی های سختی هر دو تیم ایرانی دارند و باید تا شهریور ماه تیم های خود را تقویت کنند که البته پرسپولیس به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات نمی تواند این کار را انجام دهد. از طرفی اگر فکر کنیم استقلال به تیم خوبی خورده سخت در اشتباه هستیم چرا که السد تیم بسیار قدرتمندی است و امتیاز بزرگ این تیم در مقابل ما این است که بازی برگشت را در خانه خود انجام می دهد بنابراین ما باید در بازی رفت در خانه کار را تمام کنیم چرا که آن‌ها از هواداران ما وحشت دارند. الدحیل هم درست است که تمام بازی های خود را برده، اما نمی توانیم بگوییم از قبل برنده است و ما باید با حضور هواداران که یار دوازدهم هستند آن‌ها را ببریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها