رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 363553

بخشش محکوم به قصاص در چند قدمی چوبه‌دار

ساعت24- معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان گفت: یک محکوم به قصاص که ۴ سال قبل در یک نزاع دسته جمعی یک نفر را به قتل رسانده بود، با بخشش اولیای دم از قصاص نجات یافت.

style="text-align:justify"> به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، احمد جعفری با اشاره به چهارمین بازگشت به زندگی از ابتدای امسال در گلستان، اظهار داشت: این محکوم به قصاص، 4 سال قبل در یک نزاع دسته جمعی و به علت کنترل نکردن خشم، یک نفر را به قتل رسانده بود.

وی افزود: حکم قصاص این فرد پس از تائید در دیوان عالی کشور و استیذان (اجازه اجرای حکم قصاص) رئیس قوه قضائیه، در دست اجرا بود که بخشیده شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان تصریح کرد: اعضای شورای حل اختلاف شعبه صلحی ویژه زندان گرگان پس از مشاهده آثار ندامت از سوی زندانی یاد شده و سعی در جبران مافات، در چند مرحله از اولیای دم، معتمدین و ریش رسفیدان محلی دعوت کردند و خانواده مقتول بزرگوارانه از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و بدون قید و شرط رضایت دادند.

رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان اضافه کرد: این چهارمین محکوم به قصاص است که از ابتدای امسال تاکنون در شعبه ویژه صلحی شورای حل اختلاف زندان گرگان، اولیای دم با بخشش خود، زندگی دوباره به او بخشیدند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها