رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 363850

مسابقه ایران و اسپانیا از دیدنی ترین ها خواهد بود

ساعت 24- نشریه ایتالیایی 'بوتادیکلو' در آستانه مسابقه تاریخی تیم های ملی فوتبال ایران واسپانیا در جام جهانی 2018روسیه نوشت:یکی از دیدنی ترین بازی های جام جهانی روسیه، فردا شب میان ایران و اسپانیا در گروه 'ب ' و در ورزشگاه کازان آره رنا برگزار می شود.

style="text-align: justify;">این نشریه ورزشی روز سه شنبه افزود : تیم ملی ایران پس از پیروزی بر مغرب، خود را نشان داد. مردان کارلوس کی روش در یک بازی پر افتخار و نظم تاکتیکی به میدان آمده و برابر حملات رقیب خود ایستادند. اکنون برای ایران مسابقه ای سخت تر فرا می رسد و باید در مقابل اسپانیا تلاش زیادی بکند، چرا که نظم تاکتیکی و توان بازیکنان این تیم کافی نخواهد بود برای همین مردان قوی تر در این تیم، از جمله آزمون باید نهایت تلاش خود را بکنند.

تیم ملی اسپانیا نیز در شرایط خاصی قرار دارد و پس از تساوی با پرتغال مجبور است تا در مسابقه برابر ایران پیروز شود تا در لحظه آخر به دردسر نیافتد. اسپانیایی ها قوی تر هستند اما باید از اشتباهات خطرناکی که در بازی اول داشتند، پرهیز کنند. ایران به هدف اولیه خود یعنی جلوگیری از آخر شدن در گروه رسیده است و بدین ترتیب با یک روحیه بالا در بازی حاضر می شود.
نشریه ایتالیایی'استادیو اسپرت'نیز نوشت: فردا شب ساعت 20 (22:30 به وقت تهران) در استادیوم کازان آره نا روسیه ، تیم ایران و اسپانیا به مصاف یکدیگر می روند که دومین بازی گروه ب است. با توجه به اینکه تیم ملی اسپانیا امتیاز کمتری بدست آورده است و فقط یک امتیاز از تساوی یا پرتغال کسب کرد.باید فقط به فکر پیروزی در دیدار با ایران باشد زیرا یک تساوی دیگر می تواند در مسیر این تیم برای صعود مانع ایجاد کند.
این نشریه سپس به ترکیب احتمالی1-5-4 تیم ملی ایران اشاره کردوافزود:جهانبخش، بهترین بازیکن'کی روش'درمطلوب ترین شرایط نیست، فردی که تمام حملات تیم ایران به دست او ختم می شود. او می بایست در بازی مقابل اسپانیا حضور داشته باشد اما در غیر این صورت احتمالا دژاگه یا امیری بازی می کنند و شجاعی، ابراهیمی و انصاری فرد نیز در هافبک بازی خواهند کرد واحتمالا آزمون با اینکه اشتباهاتی را در نخستین بازی مرتکب شد در خط حمله قرار خواهد گرفت. در خط دفاعی 4 بازیکن ، حاجی صفی، چشمی، پورعلی گنجی و رضائیان محافظ بیراوند که از جمله بهترین ها است، قرار خواهند گرفت.
ترکیب بازیکنان اسپانیا نیز احتمالا 1-3-2-4 و متشکل از دیگو کاستا، داوید سیلوا، ایسکو، کوکه، بوسکتس، اینیستا، ناچو، پیکه، راموس، جوردی آلبا و دخه آ خواهد بود.
این نشریه سپس به بازی نخست ایران در جام جهانی در مقابل مغرب اشاره کرد و نوشت: هیچکس انتظار آنچه در بازی ایران و مغرب اتفاق افتاد را نداشت، اما تیم ملی ایران توانست در اولین بازی، مغرب را با گل اشتباهی خود آنها با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و احساسات یک داستان واقعی را بر انگیخت. می توان گفت که پیروزی ایران در مقابل مغرب به معنی پیروزی در جام جهانی است و شکست نخوردن نیز به معنی بازی کردن تا پایان است. این یک بازی عجیب بود، یک نوع تبلیغات برای فوتبال، یک چالش که با این ورزش آشتی کرد.
تیم های ایران، اسپانیا، پرتغال و مغرب در گروه ب جام جهانی 2018 در یک گروه قرار دارند . در بازی اول دیدارهای این گروه تیم ایران به برتری یک برصفر برابر مغرب رسید و اسپانیا و پرتغال هم به تساوی سه برسه رسیدند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها