رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364134

حکم قاتل سُلاله در کمتر از دو ماه صادر شد

ساعت24-با پیگیری ویژه رئیس کل دادگستری گلستان، حکم قاتل ِ سُلاله ، دختر بچه آق قلایی در کمتر از دو ماه صادر شد .

با پیگیری ویژه رئیس کل دادگستری گلستان، حکم قاتل ِ سُلاله ، دختر بچه آق قلایی در کمتر از دو ماه صادر شد .سلاله دختر بچه آق قلایی بود که اریبهشت امسال چند ساعت پس از ربوده شدن ، به قتل رسید.

رئیس کل دادگستری گلستان در پی انتشار خبر قتل این کودک ، دادستان شهرستان آق قلا را مامور پیگیری و رسیدگی ویژه این پرونده کرد .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پس از تکمیل تحقیقات و اقرار متهم ، کیفرخواست صادر و پرونده برای ادامه رسیدگی به شعبه ی اول دادگاه کیفری یک استان ارجاع شد .

هادی هاشمیان افزود : این پرونده در اولویت رسیدگی دادگاه کیفری یک قرار گرفت و پس از رسیدگی و اخذ دوباره ی اقرار متهم ، جرم ثابت و رای صادر شد .

به گفته ی هاشمیان ، به درخواست خانواده سلاله برای این فرد به جرم قتل ، حکم قصاص و برای آدم ربایی ۱۵ سال حبس صادر شد .

به گفته این مقام ارشد قضایی استان ، در صورت اعتراض نکردن طرفین به رای ، حکم دادگاه برای اجرا به واحد اجرای احکام فرستاده می شود در غیر این صورت پرونده برای رسیدگی به اعتراض طرفین به دیوان عالی کشور فرستاده خواهد شد .

هادی هاشمیان افزود : بر اساس تحقیقات محلی انجام شده ، قاتل سُلاله ، چند سال پیش نیز اقدام به کودک آزاری کرده بود اما خانواده آن کودک شکایتی در مرجع قضایی ثبت نکرده بودند .

خانواده ی سُلاله ی ۵ ساله ، ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه ششم اردیبهشت امسال متوجه گم شدن او شدند و پس از بی نتیجه ماندن جستجو ها، ۱۳:۴۰ دقیقه همان روز با مراجعه به کلانتری مفقودی کودک را گزارش دادند و اعلام کردند به یکی از اهالی روستا که فردی معتاد و سابقه دار است مشکوک هستند .

با اعلام مفقودی ، پلیس با دستور بازپرس، فرد مظنون را بارداشت و مظنون در بازجویی ها به قتل کودک اعتراف و محل جنازه ی او را به پلیس اعلام کرد .

منبع: ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها