رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 364403

بیرانوند: مقابل پرتغال مردم ایران را شاد می کنیم

ساعت 24- دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا در دیدار مقابل پرتغال مردم ایران را شاد کنیم و بتوانیم شگفتی ساز باشیم.

style="text-align:justify">علیرضا بیرانوند درخصوص دیدار شب گذشته مقابل اسپانیا گفت: بازی بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم و توانستیم قدرت تیم ملی ایران را ثابت کنیم.

وی ادامه داد: بازی با تیم اسپانیا بسیار دشوار بود و اگر روی غفلت گل نمی خوردیم مطمئن باشید بازنده این مسابقه نبودیم.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: به دلیل این عملکرد، به بازیکنان، کادرفنی و مردم ایران تبریک می گویم و خوشحالم توانستیم دل مردم را شاد کنیم.
وی درخصوص بازی آینده مقابل پرتغال اظهار داشت: اگر در دیدار شب گذشته مقابل اسپانیا مساوی هم می کردیم باید پرتغال را می بردیم؛ مطمئن باشید برای این مسابقه انگیزه بسیار زیادی داریم.
بیرانوند افزود: از اینکه نتوانستیم مقابل اسپانیا نتیجه بگیریم شرمنده مردم هستیم و امیدوارم در بازی آخر این شکست را جبران کنیم.
تیم ملی فوتبال ایران، چهارشنبه شب دومین دیدار خود از گروه دوم جام جهانی روسیه را با شکست یک بر صفر برابر پرتغال به اتمام رساند.
شاگردان «کی روش» دوشنبه هفته آینده و از ساعت 22 و 30 دقیقه به مصاف پرتغال می روند و برای کسب مجوز صعود به مرحله حذفی باید به پیروزی دست یابند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها