رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 365330

پرداخت مطالبات بازنشستگان سال ۹۶ تا شهریور ماه/ بازگشت قانون جامع ایثارگران به صحن علنی مجلس

ساعت24-یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات درخصوص جلسه امروز این کمیسیون با وزیر آموزش و پروش و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رئیس سازمان و برنامه و بودجه قول دادند که حداکثر تا شهریور سال ۹۷ پاداش بازنشستگان سال ۹۶ را پرداخت کنند.

بازنشستگی
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات درخصوص جلسه امروز این کمیسیون با وزیر آموزش و پروش و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رئیس سازمان و برنامه و بودجه قول دادند که حداکثر تا شهریور سال ۹۷ پاداش بازنشستگان سال ۹۶ را پرداخت کنند.میرحمایت میرزاده درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور وزیر آموزش و پروش و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: جلسه امروز درخصوص مطالبات بازنشستگان و فرهنگیان شاغل بود .

وی ادامه داد: بعد از بحث‌های متعدد درباره مطالبات بازنشستگان فرهنگی رئیس سازمان و برنامه و بودجه قول دادند که حداکثر تا شهریور سال ۹۷ پاداش بازنشستگان سال ۹۶ را پرداخت کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: مقرر شد مابقی مطالبات فرهنگیان را نیز آموزش و پروش اولویت‌بندی و بدهی را مشخص کنند که به تدریج پرداخت کنند.

وی با بیان این‌که موضوع دیگری که در کمیسیون آموزش و تحقیقات مطرح شد، سهمیه ایثارگران بود، عنوان کرد: ماده ۷۰ قانون جامع ایثارگران که در صحن علنی مطرح شد به کمیسیون بازگشت مجددا بررسی‌های لازم صورت گرفت و به صحن رفت.

منبع: ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها