رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 365448

مسی: بدون قهرمانی جام جهانی از فوتبال ملی خداحافظی نمی کنم

«لیونل مسی» فوق ستاره تیم ملی آرژانتین که روز گذشته 31 ساله شد، در مصاحبه ای اظهار داشت که قصد ندارد بدون بردن جام جهانی از فوتبال ملی خداحافظی کند.

نشریه انگلیسی «فور فور تو» روز دوشنبه با درج این خبر نوشت: تیم ملی آرژانتین که نایب قهرمان جام جهانی 2014 برزیل شد و در دو دوره پیشین جام جهانی نیز به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد؛ در فاصله یک بازی مانده تا پایان مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه، با کسب تنها یک امتیاز در آستانه حذف از این تورنمنت بزرگ قرار گرفته است.

در این بین، مسی در مصاحبه ای اظهار داشت: همیشه در رویاهایم خود را در حال بالا بردن جام قهرمانی جهان تصور می کردم. بنابراین از رویای خود دست نمی کشم؛ در دوران فوتبالی خود اکثر افتخارات مهم را به دست آورده ام، اما تا آخرین لحظه به بلندپروازی ادامه می دهم. نمی خواهم بدون کسب عنوان قهرمانی جام جهانی با تیم ملی کشورم، از فوتبال ملی کناره گیری کنم.
قهرمان دو دوره جام جهانی برای زنده نگاه داشتن امیدهای خود برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی روسیه، می بایست در برابر نیجریه پیروز شود.
رقابت های جام جهانی از 14 ژوئن (24 خردادماه) در ورزشگاه لوژنیکی مسکو و هم زمان با دیدار روسیه میزبان و عربستان سعودی آغاز شد و به مدت یک ماه در 11 شهر کشور روسیه ادامه خواهد یافت.
تیم ملی کشورمان نیز در آخرین بازی مرحله گروهی خود امشب (دوشنبه) از ساعت 22:30 دقیقه به مصاف پرتغال می رود و برای صعود به یک پیروزی مقابل یاران «کریستیانو رونالدو» نیاز دارد.
ورزشی**3991**

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها