رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 372411

اخبار باشگاه استقلال/ بازگشت تیام به تهران و استقلال

ساعت24-طبق صحبت های مدیران استقلال و تیام قرار شده این مهاجم سنگالی بخشی از قرارداد اولیه خود را برای فصل آتی بگیرد و با بازگشت به تهران برای استقلال بازی کند.

با توجه به صحبت هایی که مدیران جدید باشگاه استقلال با تیام انجام دادند در نهایت طلب ٦٣ هزار دلاری این بازیکن پرداخت شد.

در همین راستا مقرر شد تیام بخشی از قرارداد اولیه خود را برای فصل آتی بگیرد و با بازگشت به تهران برای استقلال بازی کند.

با این وجود به احتمال زیاد تیام امروز به تهران باز می گردد تا با قراردادی جدید برای استقلال به میدان برود.

کاروان استقلال استانبول را ترک می کند

اعضای تیم فوتبال استقلال امروز ساعت ٩:٣٠ استانبول را به مقصد تهران ترک می کند

پیش از این فتحی و نوروزی ساعاتی قبل راهی تهران شده اند.

وضعیت تیموری و آقاخان در استقلال

تیموری با توجه به مصدومیتی که دارد حداقل برای درمان و بهبودی به ٢ ،٣ ماه نیاز دارد و به همین دلیل این بازیکن پس از قرار گرفتن در وضعیت مناسب مشکلی برای بازی کردن ندارد.

اما در این میان مرتضی آقاخان که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت است حداقل استقلال تا نیم فصل به این بازیکن نیاز ندارد و از طرفی در صورت خواسته شفر احتمالا در نیم فصل دوم از حضور آقاخان آن هم با شرط و شروطی در قرارداد و تخفیف بسیار این بازیکن بتواند برای آبی ها به میدان برود.

جلسه چشمی و مدیران استقلال

طبق صحبت های از پیش شده قرار است مدیر برنامه چشمی و این بازیکن امروز در جلسه ای با حضور فتحی سرپرست جدید استقلال حاضر شوند تا برای ادامه حضور این بازیکن در جمع آبی ها توافقات لازم انجام شود.

داستان جپاروف و استقلال به کجا رسید

با توجه به اتمام قرارداد جپاروف با باشگاه استقلال در همین راستا مدیران آبی پوش مذاکراتی را با مدیر برنامه های این بازیکن داشتند که در نهایت جپاروف رقمی حدود ٥٠٠ تا ٦٠٠ هزار دلار به همراه عقد قرارداد ٣ ساله از آبی ها خواستار شده که این موضوع با خواسته مدیران جدید بسیار تفاوت دارد.

شکایت وزارت ورزش و جوانان از مدیر برنامه سابق تیام

با توجه به اقدام مدیر برنامه تیام علیه برخی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان در همین راستا وزارت ورزش و جوانان نیز شکایتی را علیه این فرد به دادسرای فرهنگ و رسانه ارائه داده است.

مدیران جدید باشگاه استقلال به دنبال عقد قراردادی یک ساله با رقم ٣٠٠ تا ٣٥٠ هزار دلار با جپاروف هستند و به همین دلیل در حال حاضر مدیران به جپاروف زمان دادند تا او به پیشنهاد آنها برای حضور در استقلال فکر کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها