رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 379146

دومین انبار احتکار در اسلامشهر شناسایی و کشف شد

ساعت 24- فرمانده سپاه سیدالشهداء اسلامشهر از شناسایی و کشف دومین انبار احتکار لوازم خانگی و مواد غذایی در این شهرستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

style="text-align:justify">مجید امیرعبداللهیان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از کشف ۲ انبار احتکار مواد غذایی و لوازم خانگی در اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: ارزش ریالی این ۲ انبار ۲۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و بسیجیان حوزه «جعفرطیار» کشف شد.

عبداللهیان در ادامه در تشریح چگونگی کشف این انبارها افزود: طی یک عملیات اطلاعاتی نیروهای بسیج حوزه «جعفرطیار» اقدامات لازم را جهت شناسایی و کشف این انبار که در اتوبان تهران ساوه و نزدیک اسلامشهر بود انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه در این انبار ۱۰۰ تن برنج خارجی احتکار شده کشف و ضبط شده است گفت: طی اطلاعات واصله نیروهای بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) یک انبار دیگر که مشغول به احتکار لوازم خانگی بود را در منطقه کمربندی جنوبی اسلامشهر کشف کردند که مبلغ ریالی این انبار نیز ۱۵ میلیارد ریال ثبت شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهداء اسلامشهر اظهار داشت: افراد سودجو و محتکرین این اقلام دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

عبداللهیان ضمن توصیه به اصناف مختلف در خصوص شرایط ویژه کشور گفت: از مردم می خواهیم در صورت مشاهده تخلف در زمینه احتکار مراتب را به شماره ۱۱۴ اطلاعات سپاه اطلاع دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مورد رسیدگی شود.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها