رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 379443

دزد غیر بومی به دام افتاد

ساعت24 -سارق غیربومی به 12 فقره سرقت منزل در زنجان اعتراف کرد .

دستگیری باند سرقت.jpg
سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز پنجشنبه گفت :سارق دستگیر شده که حدود 31 ساله است این سرقت ها را در مناطق مرکزی و جنوب شهر زنجان، انجام داده است.

وی اظهار داشت: این سارق سابقه دار و جوان، پس از اطمینان از نبود صاحبخانه با استفاده از علمک گاز به منازل مورد نظر ورود کرده و وجوه نقد و زیورآلات نگهداری شده در منزل را به سرقت می برد که در نهایت توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.


رئیس پلیس آگاهی استان زنجان به عموم مردم توصیه کرد حتی المقدور از نگهداری وجوه نقد، زیورآلات و دیگر اقلام با ارزش در منزل خودداری کنند و در صورت صلاحدید به صندوق های امانات بسپارند.


رحمتی افزود: خانواده ها از تجمیع و نگهداری وجوه نقد و زیورآلات و اقلام با ارزش به جد اجتناب و هنگام ترک منزل، آنها را در محل امن جاساز کنند تا فرصت طلایی از سارق یا سارقین گرفته شود و در صورت سرقت نیز حداقل اموال سرقتی نصیبشان شود.


وی تصریح کرد: صاحبان منازل هنگام مسافرتهای هفته ای و یا طولانی مدت، منزل خود را به افراد مورد اطمینان و وثوق بسپارند و از پایش تصویری نیز غافل نشوند و از چراغ های تاخیری استفاده کنند.


رحمتی، افزود: روشن گذاشتن رادیو نیز در کوتاه مدت می تواند عامل بازدارنده ای برای وقوع سرقت ها باشد اما سپردن اموال با ارزش و وجون نقد و زیورآلات به صندوق امانت می تواند بهترین راه باشد.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها