رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 86716

دپای شماره «۷» معروف منچستریونایتد را میخواهد

ساعت24- مهاجم ۲۱ ساله شیاطین سرخ تمایل به پوشیدن پیراهنی دارد که روزی بر تن بزرگانی همچون جورج بست، برایان رابسون و اریک کانتونا بوده است.

دپای شماره «۷» معروف منچستریونایتد را می‌خواهد
ممفیس دپای، عضو تازه‌وارد تیم فوتبال منچستریونایتد که با قراردادی چهار ساله از پی‌اس‌وی آیندهوون به این تیم پیوست و اولین خرید شیاطین سرخ در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۰۱۵ بود به دنبال پوشیدن شماره «۷» معروف منچستریونایتد است، شماره‌ای که تاکنون به تن بازیکنان سرشناسی همچون جورج بستِ فقید، برایان رابسون، اریک کانتونا، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو بوده است.

دپای ۲۱ ساله که فصل گذشته با زدن ۳۰ گل در ۲۲ بازی فصل گذشته، علاوه بر آقای گلی لیگ هلند باعث قهرمانی پی‌اس‌وی آیندهوون در رقابت‌های داخلی شد، در تور پیش‌فصل شیاطین سرخ پیراهن شماره «۹» را بر تن کرد. هنوز شماره پیراهن‌های بازیکنان منچستریونایتد برای فصل جدید اعلام نشده و ظاهراً این مهاجم جوان از لوئیز فن‌خال درخواست کرده شماره «۷» معروف این تیم را به او بدهد.

این پیراهن آخرین بار به تن آنخل دی‌ماریا رفت که در نخستین و آخرین فصل حضورش در اولدترافورد پرفروغ ظاهر نشد و حالا با پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی با قراردادی ۴۴ میلیون پوندی در آستانه عقد قرارداد رسمی با پاری‌سن‌ژرمن است.

پیراهن شماره «۷» شیاطین سرخ در سال‌های اخیر به تن بازیکنان زیر بوده است:

اریک کانتونا - بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷
دیوید بکام - بین سال‌های ۱۹۹۷- ۲۰۰۳
کریستیانو رونالدو - بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹
مایکل اوون - بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲
آنتونیو والنسیا - بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳
آنخل دی‌ماریا - ۲۰۱۴
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها