رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 419318

نوروز 98 در تور استانبول

رپورتاژ آگهی / همانطور که می دانید نوروز از قدیمی ترین جشن های باستانی ایران زمین باشد.

مردم هر ساله این روزها را در کنار خانوادشان جشن می گیرند و به خاطر تعطیلات سال نو اغلب به مسافرت های داخلی و خارجی می روند و یکی از پرطرفدارترین این سفرها سفر با تور استانبول نوروز 98 است. چرا در نوروز به استانبول سفر کنیم ؟

شهر زیبای استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ما ایرانیان است که تقریبا برای همگان شناخته شده است و سالهاست در نوروز مورد استقبال بی نظیری قرار می گیرد اما ما پیشنهادی ویژه به تمامی کسانی که تاکنون تجربه سفر به استانبول را نداشته اند و همچنین افرادی که بارها مسافر این شهر زیبا بوده اند داریم و آن هم سفری متفاوت با تور استانبول نوروز ۹۸ امسال است ، چرا که مردم این شهر نیز همانند ایرانیان عید نوروز را مهم و قابل اهمیت می دانند تا جایی که در کنار شما به برگزاری مراسم و جشن های نوروزی جذاب می پردازند و قطعا شرکت در آن ها برای عده بسیاری از شما هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود .

فصل بهار ، شهر استانبول حال و هوای خاصی دارد و بهترین زمان سفر با تور استانبول بهار 1398 به این شهر است چرا که روزها گرم تر است و شبها می توانید از هوای خنک که کمی ملایم و دوست داشتنی است در آنجا کلی لذت ببرید و همچنین شما در فصل بهار ، شهر استانبول را رنگین تر و زنده تر از هر زمان دیگری می توانید مشاهده کنید و در نتیجه یکی از بهترین زمان مسافرت به استانبول در تور نوروز 98 بشمار می رود.

از 27 اسفندماه الی 4 فروردین ماه :

به گزارش سفر باتو ، یکی از بهترین زمان های سفر نوروزی قبل از عید است و پیشنهاد ما به شما این است که سفر خود را 27 اسفند آعاز کنید که هم در آغاز سال نو در استانبول باشید و هم ارزان تر سفر کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در این تاریخ تورها به سرعت پر می شوند و شما عزیزان باید زودتر تور تور استانبول عید 98 خود را رزرو نمایید.

نیمه اول فروردین ماه :

اکثر مسافران تور استانبول بهار 1398 که دوست دارن سال تحویل را در ایران بمانند ترجیح میدهد که در نیمه اول فروردین ماه یعنی از 5 فروردین سفر نوروزی خود را آغاز کنند.البته این نکته را نیز در نظر بگیرید برای درخواست ویزا خود باید زود تر اقدام نمایید و پیشنهاد میشود از اسفند ماه تور نوروز خود را رزرو نمایید.

نیمه دوم فروردین ماه :

تعدادی از مسافران ترجیح میدهند که در زمانی سفر کنند که هم تورهای نوروزی ارزان تر هستند و هم استانبول بسیار خلوت تر می باشد. بهترین زمان برای این نوع مسافرت ها در عید نوروز نیمه دوم فروردین ماه یعنی از 9 فروردین به بعد می باشد.

جشنواره های استانبول در نوروز 98

جالب است بدانید که اگر در بهار مسافر استانبول جذاب و دیدنی هستید بدانید که در این فصل جشنواره های منحصر به فردی برگزار می شود که می توان به جشنواره بین المللی فیلم استانبول ، جشنواره لاله ، جشنواره بین المللی تئاتر استانبول ، جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی استانبول اشاره کرد که در نوع خود بی نظیرند و شما در تور نوروز استانبول 98 شما دغدغه حمل و نقل خود را نیز نداشته باشید چرا که سیستم حمل و نقل آن متشکل از اتوبوس ، مترو اتوبوسی ، مترو ، قطارهای حومه ای ، تراموا ، ماشین های کابلی ، کشتی ، کشتی های تندرو ، اتوبوس و تاکسی دریایی بوده که در قسمت مقالات گردشگری استانبول بصورت کامل به آن پرداخته ایم ، در ادامه تنها کافیست برای استفاده از تک تک آنها در سفر نوروزیتان یک نوع بلیت الکترونیکی به نام استانبول کارت را خریداری کرده و در زمانی که در استانبول هستید از آن بهره مند شوید و اینکه قسمت جالب اینجاست که در صورت اتمام اقامت خود این امکان برایتان مهیاست که استانبول کارت خود را به باجه های بلیت که در نزدیکی ایستگاه های حمل و نقل قرار دارند بدهید و وجه خود را دریافت کنید و موضوع بعدی که در جشنواره هایی که تور استانبول نوروز 98 شرکت می کنید ، خودنمایی خواهد کرد تلفیقی از المان های مذهبی ، سنتی و توأمان با ظاهری به روز و شکیل می باشد که شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردم استانبول آشنا می کند و همچنین استانبول دارای مساجد باشکوه مثل ایاصوفیه ، مسجد سلطان احمد و .... ، تفریحات عالی و متنوع ، هتل های لوکس و مدرن ، مراکز خرید گوناگون و ... می باشد که سعی کنید این فرصتی که شما داده شده که در این فصل فوق العاده مسافر این شهر باشید دیدن از آنها را از دست ندهید .

جشنواره های استانبول

بهترین جاذبه های گردشگری استانبول در نوروز و تور نوروز 98

درسته که این استانبول به سواحل رویایی و زیبایش و همچنین مراکز خریدهای فوق العاده و مشهوری که دارد معروف شده ولی جالب است بدانید که جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر به وفور دیده می شود که سفر با تور استانبول نوروز را به شدت برای شما جذاب تر می کند و به طور قطع بازدید از این اماکن واقعا لذت بخشه و از این مکان های دیدنی می توان به : قلعه دختر تو تنگه زیبای بسفر استانبول که منحصر به فردترین بنای استانبول محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: پیاده روی در استانبول و تفلیس

میدان تاکسیم که یکی از مهمترین جاذبه های تفریحی گردشگری استانبول ، مسجد آبی یا همون مسجد سلطان احمد که جزو زیباترین مسجدهای دنیا بوده ، کاخ توپقاپی که زمانی محل اقامت سلطنتی رسمی سلاطین عثمانی و مقر دولت ترکیه بوده ، کاخ فوق العاده چشم نواز دلما باغچه که از لحاظ معماری و جذابیت با کاخ ورسای برابری خواهد کرد ، برج گالاتا که از برج های قدیمی جهان شناخته می شود ، مسجد سلیمانیه که به دستور پادشاه عثمانی سلطان سلیمان اول ساخته شده است ، موزه باستان شناسی استانبول که یکی از پربارترین موزه های جهانه، موزه کلیسای کاریه که به قرن 6 برمی گردد و در ادامه بازیلیکا سیسترن ، مسجد رستم پاشا ، پارک گلهانه زیبا ، موزه مدرن شهر استانبول ، مسجد و موزه ایاصوفیه اشاره نمود که واقعا جذابیت فوق العاده ای دارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها