رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 455564

تجربه شیرین سفر با چاشنی سرعت و امکانات مناسب

رپورتاژ تبلیغی / وقتی صحبت از سفر به میان می آید، تمامی مسافران در پی سفری سریع با امکانات بالا هستند، اولین و بهترین گزینه در این موارد هواپیماست.

به کدام نقطه از دنیا دوست دارید سفر کنید؟ به قاره آفریقا و لذت بردن از اهرام ناشناخته ثلاثه مصر یا به قاره سرسبز اروپا با کشورهایی که مدرنیته را فریاد می زنند، قاره اقیانوسیه با طبیعت بکر و بی نظیرش و قاره آسیا با فرهنگ ها و آیین متفاوت نیز می تواند گزینه های سفر باشد. با استفاده از هواپیما فرقی نمی کند به کدام منطقه از این جهان پهناور سفر کنید، در هر سفری امکانات و سرعت را با خود به همراه دارید. لذت بردن از مسیر پیش رو بر فراز آسمانها همراه با سرعت و امکانات عالی فقط با تهیه یک بلیط خارجی برای تمامی مسافران میسر می شود.

تهیه بلیط خارجی در گذشته به دلیل وجود ایرلاین های اندک برای متقاضیان محدودیت هایی را زیادی را به همراه داشته است. تنوع پایین امکانات، خدمات و قیمت بلیط ها محدودیت هایی هستند که مسافران با آن دست و پنجه نرم می کردند. با روی کار آمدن شرکت های مختلف هواپیمایی دیگر خبری از این نوع مشکلات نبود. انواع هواپیما و شرکت های هواپیمایی، ساعات مختلف پروازی، قیمت های گوناگون، خدمات و امکانات متنوع دست هر مسافری را برای خرید بلیط خارجی باز گذاشته است. قطر ایرویز، ترکیش ایرلاین، فری برد ایرلاین، عمان ایرلاین، امارات ایرلاین، پگاسوس ایرلاین، سان اکسپرس ایرلاین، فلای دبی ایرلاین، لوفت هانزا، کی ال ام، ماهان ایرلاین، آسمان ایرلاین، کیش ایرلاین، اطلس گلوبال، قشم ایرلاین، ایران ایر، زاگرس ایرلاین، آتا ایرلاین، معراج ایرلاین و اترک ایرلاین از جمله شرکت های هواپیمایی هستند که مسیرهای بین المللی خطوط هوایی ایران را مورد پوشش قرار می دهند.

خریدی راحت با وقت کم

خرید بلیط خارجی از گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی بوده است. اکثر متقاضیان بلیط در گذشته با مراجعه حضوری به مراکز مجاز فروش بلیط هواپیما بلیط مورد نظر سفر پیش رو را خریداری می کردند. این متقاضیان برای این کار باید هزینه و وقت بسیار زیادی را صرف می کردند. اما امروزه با روی کار آمدن اینترنت و بکارگیری آن توسط آژانس های مسافرتی و شرکت های هواپیمایی دیگر خبری از تحمل ترافیک، شرایط جوی نامناسب، ضیق بودن وقت و هزینه های بسیار نیست، متقاضیان بلیط خارجی می توانند، در خانه بنشینند، به کارهای مورد علاقه روزمره خود بپردازند و بلیط خارجی مورد نظر را خریداری نمایند.

خریدی ارزان با امکانات مناسب

بسیاری از مسافران برای سفرهای خارجی پیش روی خود هزینه هایی را در نظر گرفته اند و طبق این هزینه ها برنامه ریزی می نمایند. هر چه هزینه های در نظر گرفته شده برای مسافران مقرون به صرفه تر باشد، رضایتمندی بیشتری از سفر را در بر خواهد داشت. از این رو بسیاری از مسافران خرید بلیط خارجی ارزان را در دستور کار قرار می دهند. برای تهیه بلیط خارجی ارزان راه های متفاوتی وجود دارد. یکی از راه های متفاوت تهیه بلیط ارزان استفاده از فیلترهایی است که سایت های ارائه دهنده بلیط هواپیما آن را طراحی کرده اند. یکی از این سایت های معتبر تیک بان است. این سایت فیلترهایی نظیر ساعت پرواز، نوع بلیط، قیمت، کلاس پروازی، امکانات و ایرلاین های ارائه دهنده را برای خرید آسان تر متقاضیان در نظر گرفته است. با استفاده از این فیلترها متقاضی می تواند شرایط مختلف را مقایسه نموده و بلیط ارزان مورد نظر را تهیه نماید.

از دیگر عواملی که می توان در بلیط هواپیما خارجی مورد بررسی قرار داد تا به بلیط ارزان رسید، نوع بلیط هواپیما خارجی است. به طور کلی بلیط های هواپیما خارجی به دو دسته بلیط های چارتر و سیستمی تقسیم بندی می شوند که هر کدام با توجه به سیاست های قیمت گذاری در مسیرهای مختلف دارای نرخ های متفاوتی هستند. بلیط های چارتر معمولا در مسیرها ارزان تر از بلیط های سیستمی می باشند. قیمت بلیط های چارتر دچار نوسان بوده، ولی بلیط های سیستمی معمولا قیمت ثابتی دارند. برای تهیه این دو بلیط سایت های ارائه دهنده را به خوبی رصد کنید یا می توانید با استفاده از فیلترهای سایت تیک بان وقت و هزینه کمتری را سپری نمایید.

بلیط را در لحظه های آخر بخرید!

از دیگر روش های تهیه بلیط ارزن می توان به بلیط خارجی لحظه آخری اشاره کرد. شرکت های هواپیمایی و چارتر کننده با توجه به نزدیکی زمان پرواز و تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما بلیط های خود را با تخفیف ارائه می دهند. مسافرانی که در پی تهیه بلیط ارزان هستند، می توانند از این نوع بلیط ها استفاده نمایند. این امر باعث فروش و جذب بیشتر متقاضی می شود.

مطلب فوق تبلیغی است و ساعت 24 آن را محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند و مسولیتی در قبال آن ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها