رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460141

زعفران در محرم ارزان شد

ساعت24 -عضو شورای ملی زعفران با بیان کاهش قیمت زعفران در ایام محرم گفت: در حال حاضر حداقل قیمت هر کیلو زعفران در بازار حدود ۷ میلیون تومان و حداکثر به ۱۱ میلیون تومان رسیده است.

زعفران
عضو شورای ملی زعفران با بیان کاهش قیمت زعفران در ایام محرم گفت: در حال حاضر حداقل قیمت هر کیلو زعفران در بازار حدود ۷ میلیون تومان و حداکثر به ۱۱ میلیون تومان رسیده است.

هرساله با فرارسیدن ایام محرم و شروع پخت نذری تقاضا برای خرید محصول زعفران افزایش می‌یابد.

در همین راستا علی حسینی عضو شورای ملی زعفران در خصوص آخرین وضعیت قیمت زعفران در ایام محرم اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به فصل برداشت قیمت‌ها به نفع مصرف کننده کاهش یافته است و افزایش تقاضای داخلی زعفران در ایام محرم افزایش قیمتی به همراه نداشته است.

وی افزود: افزایش تقاضای خرید زعفران در ایام محرم به حدی نیست که نوسان در بازار ایجاد کند و این امر تاثیری بر قیمت‌ها ندارد.

عضو شورای ملی زعفران خاطرنشان کرد: در حال حاضر حداقل قیمت زعفران در بازار کیلویی ۷ میلیون تومان و حداکثر قیمت آن به حدود ۱۱ میلیون تومان می‌رسد.

حسینی با بیان اینکه تولیدکنندگان بخش کمی از زعفران را در دست دارند عنوان کرد: بخش عمده زعفران از سوی دلالان خریداری شده و کاهش قیمت زعفران برای آن‌ها خوشایند نیست.

عضو شورای ملی زعفران با اشاره به شروع برداشت زعفران از ۲۰ مهرماه تاکید کرد: باتوجه به شروع فصل برداشت باید شرایط قیمت‌ها به گونه‌ای تغییر کند که تولیدکنندگان واقعی در بازار ضرر نکنند و در تولید این محصول تاثیر منفی نگذارد.


نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها