رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483464

هر آنچه باید در سفر به سنگاپور بدانید!

ساعت24-سنگاپور شهر کوچکی در شبه جزیره مالایا و یکی از بنادر مهم جهان می باشد. وسعت این شهر در حدود 700 کیلومتر است. این شهر دارای ذخایر معدنی زیادی نمی باشد اما با این وجود یکی از مناطق ثروتمند در جهان به حساب می آید که یکی از راه های چرخش اقصاد آن گردشگری می باشد. یکی از نکات مهم سفر به سنگاپور این است که اگر برای گردش در آن می خواهید از قایق های تفریحی استفاده کنید توصیه می کنیم مراقب دزدان دریایی باشید.

خبر
div>
جاذبه های گردشگری سنگاپور
به دلیل هزینه های بالا درمانی کشور سنگاپور حتما در صورت سفر، از بیمه مسافر بهره ببرید تا در صورت بروز مشکل جای نگرانی وجود نداشته باشد. پیش از سفر به این کشور حتما 4 واکسن کزاز، دیفتری، فلج اطفال و سرخک را بزنید. علاوه بر این پیشنهاد می کنیم واکسن های تب زرد، تیفوئید و هپاتیت نوع آ و ب را نیز تزریق کنید. یکی دیگر از نکات مهم سفر به سنگاپور این است که این کشور دارای مقررات سخت گیرانه است برای مثال: آدامس جویدن، سیگار کشیدن، ریختن آب دهان و زباله ریختن، جریمه های سنگینی دارد.
دیدنی های سنگاپور
در صورت بروز هرگونه مشکلی اعم از سرقت و... به پلیس محلی اطلاع داده و پیگیری کنید. اگر به واسطه پلیس محلی دستگیر شدید قبل از انجام هر کاری به آن ها بگویید به سفارت ایران اطلاع بدهند و به هیچ عنوان سند و مدرکی را امضا نکنید.
سنگاور

آب و هوای سنگاپور

از دیگر نکات مهم سفر به سنگاپور برای گردشگران توجه به آب و هوا است. این کشور دارای آب و هوای گرم و مرطوب است و میانگین بارش سالانه در آن بالا می باشد و به همین دلیل لازم است به همراه خود چتر داشته باشید و ترجیحا لباس های راحت و کتان بپوشید.
سنگاپور

حمل و نقل عمومی سنگاپور

رایج ترین راه حمل و نقل در این شهر استفاده از تاکسی و مترو می باشد. هزینه مترو برای هر نفر یک و نیم تا دو دلار است ولی هزینه تاکسی بستگی به نوع اتومبیل دارد و هر چه اتومبیل مدل بالاتری را برای جا بجایی انتخاب کنید هزینه شما بالا تر می رود.
سازه های سگاپور
لحظه اخر
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها