رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483997

شخصیت‌شناسی از روی تصویر ماه+تصویر

ساعت24-اگر دوست دارید شخصیت خود را بهتر بشناید در ادامه با ما همراه شوید و از میان ماه های زیر, یکی را انتخاب کنید

(تصاویر) عکس هایی از ابرماه در آسمان مناطق مختلف جهان
تست شخصیت شناسی تصویری اینگونه است که با انتخاب هر تصویر، بعد مختلفی از شخصیت آگاه یا ناخودآگاه وجودتان آشکار می‌شود. در این تست شخصیت‌شناسی تصویری، شما باید ماه مورد علاقه خود را از بین تصاویر مختلف ماه انتخاب کنید تا ما نوع شخصیتتان را تعریف کنیم. کدام ماه توجه شما را بیشتر به خود جلب می‌کند؟

تست روانشناسی شخصیت می‌گوید انتخاب‌های شما در طول شبانه روز، می‌تواند چیزهای زیادی را در مورد ذهن ناخودآگاه شما نشان بدهد. حالا می‌خواهد یک چیز کم ارزش مانند انتخاب یک قاب برای تلفن همراهتان باشد یا یک تصمیم اساسی که باعث تغییر در زندگیتان می‌شود مثل تغییر شغلتان؛ هرکدام از اینها چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما می‌گویند. در هنگام تصمیم گیری ذهن ناخودآگاهتان تجربیات، افکار و ویژگی‌های شخصیتی گذشته‌تان را نیز در نظر می‌گیرد. ما یک تست روانشناسی شخصیت جالب داریم که می‌تواند به شما در درک چهره پنهان شخصیت‌تان کمک کند.

آزمون شخصیت شناسی ما با انتخاب یکی از این 4 تصویر شروع می‌شود. بسیاری از عقاید تاریخی، حاکی از آن است که جاذبه و کشش گرانشی بین ماه، زمین و خورشید - که دلیل ایجاد جزر و مد در اقیانوس‌هاست - تأثیر قابل توجه و مهمی روی بدن انسان دارد. در حالی که، علم هنوز در مورد تأثیرات جسمی‌ای که هر شکل ماه می‌تواند داشته باشد حکمی صادر نمی‌کند، انتخاب تصویر ماه مورد علاقه‌تان ممکن است فهمی از شخصیت شما ارائه دهد.


کدام ماه برای شما جذاب تر است؟

کدام ماه برای شما جذاب تر است؟

ماه خونین: دلیر

اگر شما ابر ماه یا ماه خونی را انتخاب کردید، یعنی شما از چالش‌ها فرار نمی‌کنید. از اینکه گروهتان را رهبری کنید احساس غرور می‌کنید و همیشه برای یک رقابت خوب آماده هستید. شما داشتن یک هدف ثابت و پایبند بودن به آن را دوست دارید چون این کار احساس کمال و اراده در زندگی را به شما القا می‌کند. شما زمانی برای یک هدف گام برمی‌دارید که هیچ کس حاضر نیست شانس خود را امتحان کند و به موفقیت برسد.

جهان، صحنه شماست. شما عاشق در کانون توجه بودن هستید و دوست دارید همه به شما توجه نشان دهند. بنابراین، شما هیچ شانسی برای درخشیدن به عنوان یک رهبر و هدایت کننده ندارید.

هلال ماه: راستگو

اگر این ماه مورد علاقه شما از بین این چهار ماه است، یعنی شما به عنوان یک فرد قابل اعتماد شناخته می‌شوید، حتی اگر این خصوصیتتان گاهی شما را به دردسر بیاندازد. شما افکار و عقاید خود را به وضوح بیان می‌کنید و به لفافه گویی و پیچاندن حقیقت اعتقادی ندارید.

به همین دلیل ممکن است در نظر بعضی‌ها، گستاخ و رک به نظر بیایید. شما نقاط قوت و ضعف خود را خوب می‌شناسید و به آنچه دیگران درباره شما می‌گویند اهمیتی نمی‌دهید. برای صداقت و روراست بودن بیشتر از هر چیز دیگری ارزش قائلید و با شایعه پراکن‌ها و دروغگوها میانه خوبی ندارید.

ماه کامل روشن: امیدوار

اگر شما مجذوب ماه کامل نورانی شدید، یعنی در دنیایی که پر از منفی‌بافی‌ و انرژی منفی‌ست، نوعی امید هستید. وقتی همه چیز به سمت ناامیدی می‌رود، شما اولین کسی هستید که از مردم مراقبت کرده و به آنها امید می‌دهید. شما شخصی هستید که در مواجهه با سختی‌ها و ناملایمات، امیدتان را از دست نمی‌دهید و در بدترین شرایط همیشه یک امید پنهان برای ادامه دادن در درونتان دارید. از همه مهمتر این است که شما محبوب‌ترین شخص در گروه دوستانتان هستید و مردم عاشق شور و اشتیاق شما در زندگی هستند.

ماه پشت ابر: بخشنده

اگر شما این ماه را انتخاب کردید، یعنی فردی هستید که نیازهای دیگران را به نیازهای خودتان ترجیح می‌دهید و همیشه برای نزدیکانتان در دسترس هستید. حساسیتی که نسبت به نیازها و احساسات دیگران دارید شما را از باقی افراد در گروه دوستانتان متمایز می‌کند. شما می‌توانید احساس درد (و از دست دادن) دیگران را احساس کنید انگار که آن درد و مصیبت برای خودتان اتفاق افتاده است. به همین خاطر است که هنگام مقابله با موقعیت‌ها و شرایط منفی کارتان بسیار سخت می‌شود.

البته این طبیعی است که دیگران عاشق ازخودگذشتگی و بخشندگی شما شوند. از آنجا که شما فردی دلسوز هستید، عشق و خون گرمی را به همه چیز می‌بخشید، اما از طرف دیگر احساس می‌کنید که آن زیبایی، عشق و محبت خیلی زود از بین می‌رود. به همین خاطر است که باید زمان کافی برای خودتان بگذارید تا انرژی از دست رفته‌تان را بازیابید و بتوانید دوباره به همه چیز عشق بورزید.

سیمرغ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها