رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502066

هتل های کیش کدامند؟

رپورتاژ تبلیغی / در کل اقامت در جزیره کیش یکی از مهم ترین ارکان سفر به این جزیره می باشد.

هتل ۴ ستاره سورینت مریم

سورینت مریم هتلی چهار ستاره در تور کیش سفر باتو می باشد که در جزیره زیبای کیش ساخته شده است و آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. این هتل بسیار زیبا که به سبک معماری اروپایی باروک ساخته شده است دارای طراحی بسیار منحصر به فردی بوده که هر بیننده ای را به تحسین وا خواهد داشت. در کنار این طراحی بسیار زیبا رفتار بسیار مناسب کارکنان و همچنین نزدیکی به ساحل و اسکله‌ ی تفریحی در این هتل بسیار دیدنی سبب شده است تا بسیاری از گردشگران و همینطور مسافران به جزیره کیش این هتل جذاب را مورد پسند قرار دهند و از آن برای اقامت خود در طی سفر در جزیره کیش بهره بگیرند. تمامی این امکانات سبب شده است تا این هتل به یکی از هتل‌های محبوب در بین گردشگران تبدیل تبدیل شود. اتاق‌های این هتل برای رفاه و آسایش حال مسافرین به سیستم تکنولوژی کنترل هوشمند ساختمان مجهز شده است که همین امر سبب رفاه حال هرچه بیشتر این مرکز اقامتی شده است. به کمک این تکنولوژی تمام وسایل الکترونیکی اتاق مانند تهویه و روشنایی با ورود میهمانان به صورت خودکار شروع به کار می ‌کنند که درنوع خود می تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد. همچنین از دیگر امکانات اتاق می‌ توان به تلویزیون های کابلی در کنار خدمات چایی داخل اتاق و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد.

در کل اقامت در جزیره کیش یکی از مهم ترین ارکان سفر به این جزیره می باشد.

این هتل بسیار زیبا با معماری بسیار شیک و منحصربه‌ فرد توانسته است دل از شما ببرد.این هتل بسیار زیبا با طراحی دلفین در کنار معماری بسیار خاص در میان بسیاری از هتل های جزیره کیش زبان زد خاص و عام می باشد و شما می توانید با اقامت در این مجموعه بسیار زیبا لحظاتی بسیار خوش را برای خود و خانواده عزیزتان فراهم کنید. این هتل از جمله هتل ‌هایی می باشد که در مرکز جزیره کیش قرار گرفته است و بنابراین با اقامت در آن به‌ راحتی می‌ توان به مراکز خریدی مانند مروارید و همینطور زیتون و پانیذ و ونوس و مرکز تجاری کیش دسترسی داشته باشید که توانسته است از نظر جذب مسافران و همینطور ترویست ها بسیار موفق عمل کند. اتاق ‌های هتل همگی مجهز و مدرن می باشد و امکان رزرو واحد های ویلایی و روبه ‌دریا نیز در هتل وجود دارد. همچنین مسافران این امکان را داررند تا از فضای عالی رستوران و طعم غذاهای دریایی لذت ببرند. از دیگر امکانات این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی و همینطور وای فای رایگان به همراه تلوزیون های ال سی دی و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی اشاره کرد.

وجود تعداد بسیار زیادی از یات های تفریحی و همچنین قایق های خصوصی بسیار زیبا که متعلق به افراد ثروتمند می باشد زیبایی بسیار زیادی به استانبول داده است. قایق های تفریحی مدرن که تور های گردشگری را در این شهر بسیار زیبا و دوستداشتنی برگزار می کنند به جذاب بدون این بندر بیش از پیش افزوده اند و زیبایی خاصی به این بندر بخشیده ‌اند. بندراستانبول یکی از بنادر مهم منطقه در دریای اژه است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با یکی از برترین جاذبه های گردشگری یعنی منطقه پرین در این شهر بیشتر آشنا کنیم تور استانبول را از دست ندهید .

معبد پرین

معبد بسیار زیبا و باستانی پرین را می توان یکی ازبرترین مکان های تاریخی در کشور ترکیه و همینطور شهر کوش آداسی دانست. پرین یک شهر کهن می باشد که در فاصله ی سی دقیقه ای از مرکز شهر کوش آداسی قرار گرفته است. این شهر بسیار زیبا و باستانی از دوران هلنی ها برجای مانده است که معماری استفاده شده در این شهر و سازه های آن به معماری های یونان باستان مرتبط می شود. جالب است بدانید که چشم‌انداز کوهستان ‌ها و ویرانه ‌های بسیار زیاد این شهر را به یکی از جذاب ترین دیدنی این شهر بدل کرده است که هر بیننده ای را مات و مبهوت خود می کند. این بندر بسیار قدیمی در سال های قبل از میلاد حضرت مسیح دارای اهمیت خاصی بوده است به طوری که در آن زمان ها دارای رونق بسیار زیادی بوده و همین موضوع بر اهمیت ان در طول تاریخ افزوده است. اما اکنون تنها چیزی که از این شهر باقی مانده است تنها ویرانه هایی بیش نیست. اما همچنان دارای اهمیتی بسیاری می باشد زیرا گردشگران بسیار زیادی از آن دیدن می کنند و توانسته است شکوه زمان های گذشته را به نوعی به دست آورد. شهر پرین یکی از بهترین مکان‌ ها برای عکاسی‌ می باشد زیرا با داشتن سوژه هایی بسیار زیبا و منحصر به فرد می تواند برای شما خاطراتی بسیار خوش بر جای بگذارد. یکی از مهم ‌ترین بخش ها وجاذبه ‌های پرین معبد بسیار زیبای آتنا می باشد که معماری این سازه به سبک یونانیان باستان می باشد که همین امر سبب شده است این معبد یکی از زیبا ترین مناطق دیدنی درشهر کوش آداسی باشد در کنار این معبد سالن آمفی تئاتر رو بازی قرار دارد که در گذشته مکانی برایاجرای نمایش های گونا گون بوده است. ظرفیت این سالن رو باز چیزی در حدود پنج هزار نفر می باشد که با توجه به زمانی که در آن ساخته شده است بسیار جالب توجه است این شهر باستانی یک مقصد گردشگری بی‌ نظیر است که می تواند هر بیننده ای را به خود جلب کند به استانبول سفر کنید..

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها