رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502465

جاذبه های دیدنی در کشور روسیه – سن پترزبورگ

رپورتاژ تبلیغی / کنسرواتوار سن پترزبورگ که نام کامل آن ن. الف. ریمسکی-کورساکوف است

کنسرواتوار سن پترزبورگ

کنسرواتوار سن پترزبورگ که نام کامل آن ن. الف. ریمسکی-کورساکوف است ، یکی از قدیمی‌ ترین آکادمی های موسیقی در این کشور است که با گذشت نزدیک به دو قرن همچنان پابر جا ، مانده است . این بنا در سال ۱۸۶۲ میلادی افتتاح شد و برای بزرگداشت آهنگساز مشهور روسی نیکلای آندره‌ویچ ریمسکی-کورساکوف نام گذاری شده ‌است.

جالب است بدانید بسیار از موسیقیدانان بزرگ دنیا از همین محل فارغ التحصیل شده اند . افرادی نظیر دیمیتری شوستاکوویچ ، پیوتر ایلیچ چایکوفسکی ، سرگئی پروکفیف نمونه ای از این اشخاص هستند .

موزه ارمیتاژ

در تور روسیه موزه ارمیتاژ ، یا هرمیتاژ یکی از جاذبه های دیدنی پرطرفدار در این شهر است که روزانه میزبان صدها گردشگر از سراسر دنیاست . در این موزه با سه میلیون اثر ارزشمند هنری روبرو می شوید که خود فرصتی تکرار نشدنی خواهد بود . موزه ارمیتاژ یکی از بزرگ‌ ترین موزه‌های جهان است و ساختمان آن از چهار بخش مجزا تشکیل شده است . هر یک از این ساختمان ها به تنهایی یک اثر تاریخی و هنری بشمار می رود . بنای اصلی این ساختمان ، کاخ زمستانی نامیده می شود که در طول تاریخ محل سکونت و حکمرانی تزارهای رده بالای این کشور بوده ‌است. موزه ارمیتاژ دارای چندین شعبه در برخی از شهر های اروپایی است .

در این موزه از آثار هنرمندان بزرگی همچون میکل‌آنژ ، لئوناردو داوینچی ، پیتر پل روبنس ، آنتونی فان دیک، رامبرانت ، آگوست رودن، کلود مونه، پل سزان، ونسان ون گوگ، پل گوگن و پابلو پیکاسو دیدن می کنید که در هیچ موزه ای در دنیا این همه آثار هنری شگفت انگیز در یکجا جمع نشده است .

در این موزه همچنین اشیاء تاریخی دیدنی نظیر نشان‌ها، لباس‌ها و جواهرات سلطنتی و ... به نمایش در آمده و بزرگترین کلکسیون طلای دوران باستان را که متعلق به اروپای شرقی و آسیای غربی است میتوان از نزدیک رویت نمود.

کلیسای جامع سنت ایزاک

به گزارش سفر باتو ، این بنای باشکوه که با نگاه اول همه بازدیدکنندگان را به حیرت وا می دارد در قرن نوزدهم میلادی ساخته شده است و با گنبدهای طلایی رنگ در زمره مشهور ترین آثار تاریخی این کشور قرار گرفته است . حین ورود به این کلیسا با دیدن نقاشی های دیوار ها و ظریف کارهای آن شگفت زده می شوید . و تماشای تمامی جزئیات این بنا به یک روز کامل زمان نیاز دارد . در بالای این بنا ،مجسمه‌های حواریون قرار داده شده که بسیار تماشایی است و بر روی دربهای آن ، داستان هایی از کتاب مقدس انجیل به تصویر کشیده شده است .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها